دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 10:00
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا خبر داد

دو آتش‌سوزی و یک تصادف مرگبار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع سه حادثه از شب گذشته تاکنون خبر داد که در آنها یک زن و یک مرد جان خود را از دست دادند.
کد خبر : 37314

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا درباره جزئیات اولین حادثه توضیح داد: در ساعت 23:56 دقیقه شب گذشته ( یکشنبه) حادثه آتش‌سوزی در بازار ارامنه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ایستگاه 107 به محل اعزام شد.


وی افزود: آتش‌ در ضایعات حاصل از کسب‌وکار که در کنار معبر ریخته بودند ایجاد شده بود.


به گفته ملکی آتش‌نشانان در حین اطفای حریق با جسد مردی مواجه شدند که کاملا سوخته و به تایید اورژانس جان خود را از دست داده بود. اما علت مرگ وی مشخص نیست.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق در ساعت 42 دقیقه بامداد محل حادثه را برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل انتظامی دادند.


آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی 600 مترمربعی


وی در ادامه درخصوص حادثه آتش‌سوزی دیگری که شب گذشته رخ داده است، توضیح داد: در ساعت 23:58 دقیقه شب گذشته حادثه آتش‌سوزی در کارگاه مبل‌سازی در اتوبان آزادگان، خیابان عرفان به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.


ملکی تصریح کرد: هرچند این حادثه در حوزه آتش‌نشانی چهاردانگه رخ داده بود اما دو ایستگاه آتش‌نشانی تهران به عنوان کمکی به همراه تانکر آب و خودروی تنفسی به محل اعزام و مشاهده شد که این کارگاه با وسعت 600 مترمربع مملو از چوب و تخته و شاسی به دلیل نامشخصی دچار حریق شده است.


به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران آتش در این کارگاه به شدت شعله‌ور و در حال سرایت به کارگاه‌های اطراف بود که آتش‌نشانان توانستند به سرعت آن را تحت کنترل درآورده و محل را ایمن‌سازی و تحویل عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه دهند.


ملکی اضافه کرد: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش‌سوزی در در دست بررسی است. همچنین در ساعت 1:19 دقیقه بامداد امروز این عملیات به پایان رسید.


تصادف یک دستگاه پژو 405 و یک کشته و 4 زخمی


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در ادامه از حادثه دیگری خبر داد که در ساعت 8:19 دقیقه بامداد امروز در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان بعد از پل الغدیر رخ داده است.


وی گفت:‌در این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام و مشاهده شد که یک دستگاه پژو 405 با 5 سرنشین به شدت با قسمت عقبی یک دستگاه نیسان برخورد و تعدادی سرنشین در آن گرفتار شده و ترافیک سنگینی به وجود آمده بود.


ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه به سرعت به وسیله تجهیزات هیدرولیکی خودرو را برش داده و 5 سرنشین محبوس آن را خارج کردند که مشخص شد یک خانم 35 ساله در آن فوت کرده و 4 سرنشین دیگر دچار آسیب‌دیدگی و همگی تحویل عوامل اورژانس شدند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: آتش‌نشانان محل را ایمن‌سازی و در ساعت 9:10 دقیقه صبح امروز تحویل عوامل راهور دادند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب