دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 12:46
شجاعی‌کیاسری خبر داد:

برگزاری نخستین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده به ریاست وزیر کشور

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور از برگزاری نخستین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده به ریاست رحمانی‌فضلی خبر داد.
کد خبر : 373090
MOII9511_3.JPG

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از وزارت کشور، سید‌رمضان شجاعی‌کیاسری، اظهار کرد: در پی ابلاغ دستور رئیس‌جمهور مبنی بر عهده‌داری مسئولیت مدیریت جامع بحران سیل اخیر، از سوی وزیر کشور، نخستین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده، امروز به ریاست رحمانی فضلی تشکیل می‌شود.


وی افزود: در دستور رئیس‌جمهور که در جلسه ۱۸ فروردین ماه هیئت وزیران، صادر شد، مدیریت جامع بحران سیل اخیر شامل عملیات پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی، بازتوانی، هماهنگی و تقسیم کار در دستگاه‌های اجرایی و همه نهادها و سازمان‌های همکار و مؤثر بر عهده وزیر کشور به‌عنوان قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور قرار گرفته است.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور، خاطرنشان کرد: بر اساس دستور  رئیس‌جمهور که از سوی دبیر هیئت دولت ابلاغ شده، برنامه‌ریزی‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که از همه توان نیروها و نهادهای عمومی غیر‌دولتی حداکثر بهره‌گیری شود و دیوان‌سالاری اداری و مقررات دست و پاگیر، مانع و سبب کندی در همکاری آنها در این حادثه مهم نشود.


شجاعی‌کیاسری تأکید کرد: بر اساس دستور ریاست‌جمهور، تمام وزارتخانه‌ها سازمان‌ها و مؤسسات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای قضائی و عمومی غیر دولتی موظف به همکاری و اجرای دقیق دستور‌ها و برنامه‌های ابلاغی هستند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته