دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 11:57
دهواری در گفتگو با آنا:

خطری دانشگاه آزاد چابهار را تهدید نمی‌کند/ آمادگی برای خدمت‌رسانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی چابهار گفت: این واحد به‌دلیل اینکه در بالاترین نقطه و سطح زمینی قرار دارد به هیچ عنوان با مشکل و خطر سیل روبه‌رو نیست.
کد خبر : 373068
university 1.jpg

بهزاد دهواری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، درباره هشدار سیل در استان سیستان و بلوچستان و وضعیت واحد دانشگاه آزاد اسلامی در چابهار اظهار کرد: در همین زمینه جلسه ستاد بحران در چابهار در فرمانداری تشکیل شده است؛ دانشگاه آزاد اسلامی نیز به‌دلیل اینکه در بالاترین نقطه و سطح قرار دارد به هیچ عنوان با مشکل و خطر سیل روبه‌رو نیست.


وی افزود: در جلسه ستاد بحران اعلام آمادگی کردیم امکانات و فضای دانشگاه و سالن‌های ورزشی و ... در صورت نیاز در اختیار شهروندان به‌منظور اسکان و ... قرار خواهد گرفت، تمام کارکنان و اعضای هیئت علمی نیز در حالت آماده‌باش هستند تا هر زمان به کمک آنان نیاز بود، اقدام به امدادرسانی کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی چابهار ادامه داد: در کل سیستان و بلوچستان هشدار سیل داده شده است؛ اما در بخش دشتیاری حوزه چابهار به‌دلیل اینکه در سطح پایینی دارد و در بارندگی‌های معمول هم دچار آبگرفتگی می‌شود، در معرض خطر جدی قرار دارد و شهرستان قصرقند نیز در معرض هشدار است به‌ویژه چند روستایی که در حاشیه رودخانه قرار دارند و مردم باید هرچه زودتر آن مناطق را تخلیه کنند.


انتهای پیام/4103/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته