دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 10:58
رسولی عنوان کرد:

برگزاری 110 برنامه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از اجرای 110 برنامه فرهنگی اجتماعی این دانشگاه در سال 97 خبر داد.
کد خبر : 373039
IMG_8905.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، اسحاق رسولی صبح امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با مدیركل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سال گذشته جلسات متعدد كرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی برگزار شد و ادامه این جلسات جزو برنامه‌های تحولی معاونت فرهنگی و دانشجویی است که در سال جدید تداوم خواهد داشت.


وی اظهار كرد: در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تأكید ما بر جریان‌سازی و پرهیز از انجام كارهای مناسبتی صرف است و بر این اساس موضوعاتی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... محور قرار گرفته و بر اساس این محور جریان‌سازی صورت می‌گیرد.



رسولی بیان كرد: در توجه به آینده‌ دانشجویان خود بی‌تفاوت نیستیم و با روش‌های مختلف از جمله راه‌اندازی شركت تعاونی تولیدی و توزیعی دانشجویان و دانش‌آموختگان سعی می‌كنیم در زمینه‌ اشتغال و مسائل اجتماعی گام‌های مؤثر برداشته شود.


وی بر انجام پروژه‌های مشترك از سوی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره كل ورزش و جوانان استان تأكید كرد.


مدیركل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: باید به سمتی برویم و پروژه‌هایی را انجام دهیم كه كاربردی بوده و بتواند مشكلی از مشكلات اجتماعی و اشتغال جوانان را حل كند.


بهرام آقاخانی گفت: در عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه به هیچ وجه انجام كارهای كلیشه‌ای مدنظر نبوده و سعی می‌كنیم این تفاهم‌نامه روی كاغذ نماند و عملیاتی شود.




 

انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته