دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 10:44
دست‌نشان در گفتگو با آنا:

درست نیست اشتباه را تبانی بدانیم/ برتری شایسته سپیدرود بر تراکتور

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: اشتباه برای انسان است و درست نیست اشتباه محسن فروزان برابر تیم ما را تبانی بدانیم.
کد خبر : 373025

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم سپیدرود رشت در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد برابر تراکتورسازی دست به کار بزرگی بزند و این تیم مدعی قهرمانی را سه بر یک شکست دهد تا به بقا در لیگ برتر بیش از گذشته امیدوار شود. در پایان این دیدار محسن فروزان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی به‌خاطر کوتاهی در انجام وظایف از سوی باشگاه تراکتورسازی اخراج شد و هواداران تبریزی به وی اتهام تبانی زدند.


نادر دست‌نشان درخصوص برتری تیم سپیدرود مقابل تراکتورسازی و اتهامی که به محسن فروزان زده شده است، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من برایم خیلی عجیب است وقتی یک تیمی می‌بازد برخی قصد دارند تمامی تقصیرها را بر گردن یک نفر بیندازند. این اتفاق باعث تأسف من برای فوتبال ایران است چرا که قصد نداریم واقعیت‌ها را ببینیم. پیش از این فکر می‌کردم تنها در فوتبال ایران است که پس از شکست، یک نفر را عامل ناکامی می‌دانند اما پس از شنیدن صحبت‌های جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی فهمیدم این اتفاق از سوی مربیان خارجی نیز رخ می‌دهد.


وی افزود: پس از آنکه گل نخست بازی را تیم ما وارد دروازه تراکتورسازی کرد، مسعود شجاعی موفق شد گل تساوی را روی اشتباه دروازه‌بان ما در جایگیری به‌ثمر برساند. من باید بگویم دروازه‌بان تیمم تبانی کرده است؟ زحمات تیم سپیدرود نباید زیر سؤال برود و این کار اصلاً قشنگ نیست. من قصد دخالت در مسائل فنی تیم تراکتور را ندارم اما تیم ما موفق شد دو گل پس از آنکه گل تساوی را پذیرفت به ثمر برساند و باید بپذیریم که روز گذشته جوانان سپیدرود از تیم مدعی قهرمانی تراکتورسازی بسیار بهتر بازی کردند.


سرمربی تیم سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: بازی با تراکتورسازی برای ما بسیار سخت بود. این تیم به‌معنای واقعی کلمه مهیای قهرمانی است. ما تلاش کردیم تا برای جبران عقب‌افتادگی‌های گذشته و ماندگاری در لیگ برتر بازی خوبی را ارائه کنیم و خوشبختانه به اهدافی که داشتیم، رسیدیم. تراکتورسازی به‌غیر از گلی که در نیمه نخست زد، موقعیت خاصی نداشت ولی تیم ما حداقل چندین فرصت گلزنی را علاوه بر گل‌هایی که زد، هدر داد. در نیمه دوم هم به خوبی حریف را مدیریت کردیم و یک گل دیگر هم زدیم. بنابراین سپیدرود در عین شایستگی موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد.


وی یادآور شد: تیم ما در بازی با پرسپولیس با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در آن مسابقه دروازه‌بان ما روی دو گل مقصر بود و محمد غلامی نیز یک پنالتی را از دست داد. باید بگویم بازیکنان من با تیم پرسپولیس تبانی کردند؟ بهتر است واقع‌بین باشیم و مقداری ظرفیت‌های‌مان را بالا ببریم. محسن فروزان در هفت بازی قبل از دیدار با تیم ما دروازه‌اش باز نشد ولی روز گذشته سه گل را پذیرفت. چرا بازی‌های خوب این دروازه‌بان برای تراکتورسازی دیده نشده است ولی در یک مسابقه که دچار اشتباه سهوی شده است باید او را بازیکنی که مرتکب تبانی شده است بدانیم. درست نیست اشتباه را تبانی معنی کنیم بهتر است بپذیریم که اشتباه برای انسان است و اگر کسی دچار خطایی شد، او را به بدترین شکل جریمه نکنیم.


دست‌نشان درخصوص دیدارهای بعدی سپیدرود مقابل حریفان در لیگ برتر گفت: بازی روز گذشته با تراکتورسازی به خاطره‌ها پیوست. من از سیدحسین سیدصالحی و عمار رمضان نژاد دو آنالیزور تیمم تشکر می‌کنم که به‌خوبی حریفان را بررسی می‌کنند و اطلاعات خوبی از رقبا به ما می‌دهند. تیم ما پنج فینال تا پایان لیگ دارد. از امروز به اولین فینالی که پیش رو داریم فکر خواهیم کرد. حریف بعدی ما پارس جنوبی جم است، تیمی که با هدایت مهدی تارتار شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و استرسی برای سقوط ندارد اما بدون تردید شرافت فوتبال را حفظ خواهد کرد و بهترین بازی‌اش را ارائه می‌کند.


وی افزود: بازیکنان ما باید تلاش کنند تا با دقت تمرینات خود را دنبال کنند و در جریان مسابقه کوچک‌ترین اشتباهی نداشته باشند. آنها باید کارهایی که تمرین کردند را به‌درستی درون زمین پیاده کنند تا بتوانیم در این مسابقه برنده باشیم و به ماندگاری در لیگ برتر امیدوارتر از قبل شویم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته