دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 14:07
امام‌جمعه کیش تأکید کرد:

تلاش دانشگاه برای تحقق‌ بیانیه گام دوم انقلاب و شعار سال

امام‌جمعه کیش تأکید کرد: دانشگاه باید در تحقق‌بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب به‌ویژه در زمینه تحقق شعار امسال که رونق تولید است، تلاش کند.
کد خبر : 372752
IMG-20190409-WA0017.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کیش، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده  در دیدار نوروزی کارکنان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل کیش گفت: وظیفه دانشگاه است که رهنمودهای مقام معظم رهبری را که منشور و حرکتی برای نظام انقلاب اسلامی است،  پیاده‌سازی کند؛ چراکه روی سخن مقام معظم رهبری بیشتر با دانشگاهیان است و محور این حرکت، جوانان هستند.


وی ادامه داد: علم محوری‌ترین مسئله در بیانیه گام دوم انقلاب بوده که فاصله‌گرفتن از آن نباید رخ دهد. مایه افتخار است که همکاران واحد کیش جوان و دارای تحصیلات عالی دانشگاهی هستند، مجموعه‌ای جوان و پرتلاش که می‌توانند در گسترش علم مؤثر باشند.


امام‌جمعه کیش با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای جایگاه مهمی در کشور است، افزود:  دانشگاه باید در تحقق‌بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب به‌ویژه در زمینه تحقق شعار امسال که رونق تولید است، تلاش کند.  


حسن‌زاده با بیان اینکه بخش زیربنای علمی هر کشور دانشگاه است، خاطرنشان کرد: پیگیری مسایل علمی با جدیت و پشتکار و دستیابی به راه حل برای حل مسائل و مشکلات آن و به‌روزرسانی دانشگاه، قطعاً می‌تواند در داشتن کشوری قدرتمند تأثیرگذار باشد.


وی ادامه داد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل کیش، مجموعه فاخری است که بین همه مجموعه‌های دانشگاهی جزیره، خوب خودش را  نشان داده است. این دانشگاه دارای ظرفیتها و استعدادهایی است که می‌تواند آن را به واحد بزرگی تبدیل کند.


امام‌جمعه کیشافزود: این واحد دانشگاهی از مجموعه‌های پرتلاش و باانگیزه‌ای است که در حوزه فرهنگی نیز با مدیریت دکتر قائدی و مشارکت همکاران، نقش بسزایی را ایفا کرده‌اند.


در ابتدای این دیدار محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل کیش، دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاه مردمی دانست و گفت: بر اساس این رویکرد در مسائل فرهنگی اجتماعی جزیره کیش و مناسبت‌های مختلف مثل 9 دی، 22 بهمن، مراسم گرامیداشت شهدای گمنام و شهدای حرم و... نیز حضور و مشارکت فعال و مؤثری داشته‌ایم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته