دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجوزی در گفتگو با آنا خبر داد:

امکان استفاده دانشجویان واحد زابل از بزرگترین مرجع اینترنتی مجلات پژوهشی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل از راه‌اندازی سایت "بانک اطلاعات نشریات کشور" خبر داد و گفت: این سایت با بیش از یک میلیون عنوان مقاله از 2200 نشریه در اختیار دانشجویان و اساتید واحد زابل قرار گرفت.
کد خبر : 3727

دکتر محمد مجوزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با تاکید بر فعالیت های پژوهش به عنوان رکن اصلی و اظهار کرد: سایت بانک اطلاعات کشور به با توجه جامعیت، حجم اطلاعات، تنوع موضوعی مجلات عضو، روزآمدی و استفاده آسان از این پایگاه مرجع می تواند در ارائه مقالات پژوهشی به دانشجویان و اساتید کمک زیادی کند.


رئیس واحد زابل بیان کرد: این واحد با پرداخت حق اشتراک سالانه بالغ بر 50 میلیون ریال امکان دسترسی نا محدود اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان را فراهم کرده است.


این مسئول با توجه به امکانات این سایت عنوان کرد: تعداد کل مجلات ثبت شده دارای فهرست 2800 عنوان، تعداد کل مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی 1320، مجلات تخصص و عمومی 1480، تعداد کل مجلات ثبت دارای متن 2200 عنوان و تعداد فایل های پی دی اف گردآوری شده بالغ بر 1000000 عنوان مقاله است و در حال حاضر بیش از 160 دانشگاه و بالغ بر 20000 مشترک حقیقی مشغول استفاده از این منبع هستند.


به گزارش آنا، در این پایگاه نیازی به عضویت و اخذ شناسه و رمز نخواهد بود و با یک کلیک متن مقاله قابل مشاهده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته