دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 10:07
حجت‌الاسلام احمدی:

جریان‌های دانشجویی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: جریان‌های دانشجویی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که باید از آنها به‌ویژه در سیل اخیر استفاده کرد.
کد خبر : 372680
IMG_3304.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی روز گذشته در نشست مشترک استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به‌منظور کمک به سیل‌زدگان کشور گفت: ملت ایران، ملتی نوع‌دوست هستند و درد هم‌نوعان‌شان را می‌فهمند و آنان را تنها نمی‌‌گذارند.


وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی افزود: گروه‌های جهادی نقش مؤثری در کاهش آلام آسیب‌دیدگان در حوادثی مانند سیل دارند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: گروه‌های جهادی استان زنجان وارد مناطق سیل‌زده شده و در حد وسعشان به مردم کمک کرده‌اند؛ اما وسعت کمک‌ها با وسعت ویرانی‌های سیل تناسب ندارد.


احمدی گفت: سیل خانه و کاشانه و زندگی بسیاری از هموطنانمان را با خود برد و زندگی بسیاری از مردم زیر آب است. برای کمک به سیل‌زدگان و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سازماندهی منسجم نیاز است و جریان‌های دانشجویی از ظرفیت بالایی برای این مهم برخوردار هستند که باید از آنها استفاده کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: سیل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته