دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 15:36

انتصاب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، طی حکمی اصغر عالمیان را به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اصفهان منصوب کرد.
کد خبر : 37266

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، با توجه به بخشنامه اخیر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با تفکیک روابط عمومی‌ها و دفاتر ریاست و همچنین ارتقای آن به سطح اداره کل در واحدهای دانشگاهی مراکز استان ها و واحدهای جامع و به استناد موافقت سرپرست مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این انتصاب صورت گرفت.


در حکم دکتر احمدعلی فروغی برای مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص، سابقه و تجربه جنابعالی در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان منصوب می‌شوید، امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانونمندی در انجام وظایف محوله و مربوط موفق و مؤید باشید.


دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با داشتن بیش از 27 واحد و مرکز دانشگاهی، حدود 70000 دانشجو و 1200 عضو هیأت علمی تمام وقت از مهمترین استان های دانشگاه آزاد اسلامی است.


به گزارش آنا، عالمیان عضو هیأت علمی گروه حقوق با گرایش حقوق عمومی بوده و سوابق علمی و اجرایی قابل اعتنایی در کارنامه وی به چشم می‌خورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته