دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 14:46
دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان:

مردم عزیز ایران به راه درست پاسداران انقلاب یقین دارند

کانون بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم عزیز کشورمان به راه درست پاسداران انقلاب یقین دارند.
کد خبر : 372485

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فلاورجان، کانون بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با انتشار بیانیه‌ای اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در تروریست‌خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.


در این بیانیه آمده است: اقدام حماقت‌آمیز دستگاه هیئت حاکمه استکبار جهانی به سرکردگی ترامپ  در تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سویی نمایان‌‌کننده عمق کینه و خشم و ناکامی دولتمردان کاخ سفید و زخم عمیق آنان در لشکر‌کشی به غرب آسیا و از سوی دیگر وسعت عمق تأثیرگذاری این نهاد انقلابی در مواجهه با بحران‌های داخلی و خارجی را که از سوی دشمنان این نظام طراحی و اجرا شده است، نشان می‌دهد.


در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: بی‌گمان انتظار برخورد دوستانه و رعایت حقوق انسان‌ها و نهادهای رسمی دولتی در کشورهای جهان از سوی جانیان مسلح جهانی حاکی از عدم شناخت دشمن است، همان دشمنان انسان‌نمایی که بدیهی‌ترین و ساده‌ترین حقوق انسانی را نادیده گرفته و از ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی نظیر صلیب‌سرخ سازمان ملل متحد به سیل‌زدگان ایران اسلامی جلوگیری می‌کنند. امروز را باید روز تجلی وحدت بیشتر مردم در تکریم و تعظیم نسبت به پاسداران امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان نامید و به راه درستی که در مسیر پرپیچ‌و‌خم 40 ساله انقلاب اسلامی پیموده‌اند ایمانی یقین‌گونه یافت و با بانگ بلند به دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران گفت: «تمام مردم ایران پاسدارند».


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته