دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 14:52
در واحد بیضا

نفرات برتر مسابقه عکس شهدای گمنام معرفی شدند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا از معرفی نفرات برتر مسابقه عکس با موضوع شهدای گمنام خبر داد و گفت: با توجه به خاکسپاری دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا، مسابقه‌ای با موضوع شهدای گمنام از سوی حوزه روابط عمومی واحد بیضا برگزار شد.
کد خبر : 37248

به گزارش خبرگزاری آنا، علی اصغر پیرو اظهار کرد: مسابقه عکس با موضوع شهدای گمنام با اطلاع‌رسانی وسیع در سطح منطقه بیضا ویژه دانشجویان، استادان، کارکنان و عموم مردم بیضا برگزار و پس از کارشناسی و بازبینی از سوی داوران پنج اثر به عنوان اثر برتر معرفی و انتخاب شدند. در این مسابقه تعداد 30 نفر شرکت‌کننده با بیش از 600 اثر حضور داشته‌اند که پس از داوری آثار ارسالی نفرات برتر معرفی و از آنها قدردانی خواهد شد.
سرپرست واحد بیضا با توجه به برگزاری موفق مسابقه عکس شهدا گفت: با وجود اینکه این مسابقه برای نخستین بار به این شکل در سطح منطقه بیضا برگزار شد اما بدلیل اطلاع‌رسانی مطلوب عکس‌های زیادی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که تجربه بسیار خوبی را برای این واحد دانشگاهی رقم زد.
پیرو افزود: به نفرات برتر جوایز نفیسی به رسم یادبود اهدا شد و از آثار ارسالی آلبوم بزرگ تهیه و به هیأت امنای یادمان شهدای گمنام واحد بیضا اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته