دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1398 - 08:20
یزدی در گفتگو با آنا:

سقوط استقلال خوزستان ناراحت کننده است

سرمربی اسبق استقلال خوزستان گفت: حیف است تیمی که قهرمان لیگ برتر شده مدعی سقوط به لیگ دسته اول است.
کد خبر : 372443
c31b971fd0451f6d76d60205cab9f10c_1076_.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از جدایی داریوش یزدی در 15 دیداری که انجام داده تنها چهار امتیاز کسب کرده تا جدی‌ترین مدعی سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول باشد. این تیم با 10 امتیاز در رده شانزدهم رده‌بندی جدول لیگ برتر قرار دارد.


داریوش یزدی درخصوص اینکه چرا استقلال خوزستان پس از جدایی وی نتوانسته نتیجه قابل توجهی بگیرد و در آستانه سقوط به دسته اول قرار بگیرد، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: بهتر است کسانی که مدیریت تیم استقلال خوزستان را برعهده دارند، پاسخگوی نتایج این تیم باشند. من اگر حرفی هم بزنم اگرچه واقعیت است اما مشکلی را حل نمی‌کند. تیم استقلال خوزستان را دوست دارم ولی عدم‌مدیریت باعث شد تا این تیم در شرایطی قرار بگیرد که شانس کمی برای ماندن در لیگ برتر دارد.


وی افزود: پس از جدایی من تا به امروز چهار سرمربی هدایت استقلال خوزستان را برعهده گرفته‌اند ولی هیچ‌کدام از آنها نتوانستند کمکی به تیم کنند چرا که مشکلات فنی آبی‌های خوزستان زیاد است و دوستانی که در این تیم مسئولیت مدیریت بر عهده دارند، مسائل فنی را درک نمی‌کنند.


سرمربی اسبق استقلال خوزستان تصریح کرد: روزی که به من اعلام شد از سرمربیگری تیم استقلال خوزستان برکنار شده‌ام، نامه‌ای به یعقوب پیری سرپرست تیم داده شد ولی تا به امروز این نامه به من داده نشده است. نمی‌دانم در پس ماجرا چه اتفاقی رخ داده ولی حیف است تیمی که سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد، الان مدعی اصلی سقوط به لیگ دسته اول نام گرفته است و از این موضوع ناراحتم.


یزدی خاطرنشان کرد: زمانی محمداسد مسجدی به‌عنوان مدیرعامل استقلال خوزستان معرفی شد و بلافاصله هم مرا برکنار کرد. او اعلام کرده بود داریوش یزدی استاد سفسطه است، در حالی‌ که وقتی من حرف حقی را می‌زدم چرا به صحبت من رسیدگی نشد. وقتی که با مسجدی صحبت می‌کردم وی می‌گفت مشاور من بیژن ذوالفقارنسب است. وقتی که من از این مدیر وزارت ورزش درخصوص آقای مسجدی سؤال کردم، گفت وی را نمی‌شناسد. در حال‌ حاضر مسجدی هیچ سمتی در استقلال خوزستان ندارد و من فکر می‌کنم او فقط مأمور شده بود تا حکم اخراج من را صادر کند و بعد هم برکنار شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته