دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1398 - 11:34
رئیس دانشگاه آزاد ایلام:

اقدام مذبوحانه آمریکا درباره سپاه از روی استیصال و درماندگی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اقدام ایالات متحده آمریکا در تروریست‌خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی است.
کد خبر : 372380
photo_۲۰۱۸-۱۲-۲۹_۱۴-۲۶-۱۷.jpg

محمد میرزایی حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ایلام، اظهار کرد: سپاه پاسداران در قلب مردم ایران و ملت‌های مظلوم منطقه قرار دارد و تروریسم واقعی آمریکا و ارتش آمریکاست که داعش و طالبان دست‌پرورده آنهاست و با کمک رژیم کود‌ک‌کش صهیونیستی و ارتجاع منطقه کشتار مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق، بحرین و ... را در دستور کار دارند.


وی افزود: قوی‌ترین و کارآمدترین نیرو در مبارزه با تروریسم سازمان‌یافته داعش، سپاه پاسداران بود که با شکست داعش موجب عصبانیت آمریکا و ارتجاع منطقه شد و اکنون آمریکا درصدد انتقام از این نیروی مردمی و امید ملت‌های مظلوم منطقه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: اقدام سخیف آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران به‌عنوان تروریسم بی‌سابقه است و این اقدامات هیچ تأثیری در توان و نقش بی‌بدیل آن در دفاع از امنیت ملی ایران ندارد.


میرزایی حیدری گفت: دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه قصد داشتند در سوریه و عراق دولت‌های مردمی و نزدیک به ایران اسلامی را ساقط کنند که کاملاً شکست خوردند و اقدام آمریکا در تروریست‌خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی است.


وی بیان کرد: ایران اسلامی در جنگ نابرابر با رژیم صدام، مبارزه با تروریسم منطقه از جمله داعش و طالبان و شکست‌دادن آنها و کمک به سازندگی کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی همواره پیروز بوده است و این دستاوردهای مهم مرهوم تلاش و هوشمندی و اقتدار نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته در وسط میدان قرار دارد و امروز شاهدیم حتی در بلایای طبیعی از جمله سیل در کنار مردم قرار دارد.


میرزایی حیدری بیان کرد: این اقدام ناشیانه و کور آمریکا موجب شد همه گروه‌های سیاسی ضمن حمایت از سپاه پاسداران در کنار آن قرار بگیرند.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان مجموعه‌ای انقلابی و برآمده از انقلاب همچون سایر اقشار و گروه‌های مردمی با افتخار در کنار سپاه پاسداران قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته