دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 16:10
از مردم برای مردم؛

امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در اختیار سیل‌زدگان

دانشگاه آزاد اسلامی با تمام قوا برای کمک به سیل‌زدگان ورود کرده است از این رو تمامی امکانات این دانشگاه از جمله اماکن ورزشی در اختیار مردم قرار گرفت.
کد خبر : 372173
IMG_3351.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پی وقوع سیل در روزهای ابتدایی سال 98 در چندین استان، امدادرسانی به مردم سیل‌زده و بازسازی مناطق تخریب‌شده از اولین و مهم‌ترین کارهایی است که نیاز به همیاری تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی  و مردم دارد.


دَرِ تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در همان ساعات اولیه برای اسکان مردم سیل‌زده باز بوده و پس از بازدید مدیران و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی از مناطق سیل‌زده و کسب جواز شرعی از حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از منابع مالی برای امدادرسانی مردم خسارت‌دیده استفاده می‌شود.


اقدام خودجوش ورزشکاران دانشگاه آزاد کرمانشاه در کمک به سیل‌زدگان


کامران قدرتی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در روزهای ابتدایی سیل به همراه ۶ ورزشکار از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه همراه مقداری وسایل گرمایشی و کمک‌های مردمی به‌صورت خودجوش به استان لرستان رفته‌ایم همچنین با بازگشایی دانشگاه پس از تعطیلات عید طی فراخوانی به دانشجویان با ارزیابی نیازهای مردم سیل‌زده به مناطق سیل‌زده لرستان خواهیم رفت.


وی با اشاره به اعلام آمادگی مراکز این دانشگاه برای اسکان اضطراری مردم سیل‌زده افزود: تاکنون هیچ درخواستی مبنی بر استفاده از این ظرفیت‌ها را شاهد نبوده‌ایم و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به‌عنوان دانشگاه‌های معین معرفی شده‌اند. 


۶ سالن ورزشی در اهواز آماده اسکان اضطراری مردم


بابک داوودی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برای اسکان اضطراری مردم در تمامی اماکن ورزشی خود اعلام آمادگی کرده است، گفت: تاکنون ۶ سالن ورزشی از جمله سالن‌های قدس، تختی و جانبازان که در دسترس  برای مردم است از سوی استانداری انتخاب شده است که سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز بین آن‌ها نیست. در حال حاضر چادر و مواد غذایی موردنیاز برای اسکان مردم در سالن‌های ورزشی منتخب آماده بوده و تاکنون نیز این سالن‌ها خالی از سکنه است زیرا مردم در پادگان‌ها و خوابگاه‌ها اسکان‌ یافته‌اند.


اسکان مردم سیل‌زده در دو دانشگاه آزاد واحد بندرترکمن و گرگان


مهدی احمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه در پی وقوع سیل‌های اخیر در کشور انجمن‌های ورزشی تربیت‌بدنی این دانشگاه حضور فعال و چشم‌گیری داشتند، اظهار کرد: در ساعات اولیه سیل، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اعلام آمادگی کرد که امکان اسکان مردم سیل‌زده را در خوابگاه‌ها، مهمان‌سراها و اماکن ورزشی تمامی واحدهای این استان دارد.


وی تصریح کرد: در خوابگاه واحد گرگان تعدادی از خانواده‌های دانشگاهی اسکان یافتند همچنین ۹ کلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرترکمن به چادر اسکان مجهز شد و یک هفته میزبان مردم سیل‌زده بودند. از روزهای ابتدایی سیل تا کنون دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مردم بوده و در روزهای اخیر نیز با کمک خیرین دانشگاهی و کمک مردم، مواد غذایی، بهداشتی و لباس تهیه و توزیع کرده است.


سالن ورزشی دانشگاه آزاد خرم‌آباد محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی


محمود شاکرمی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: از روز شنبه، ۱۸ فروردین سالن چندمنظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برای جمع‌آوری و بسته‌بندی اقلام موردنیاز مردم سیل‌زده مورداستفاده قرارگرفته است و امدادرسانی به مردم خسارت‌دیده نیز در این دانشگاه ادامه دارد. با توجه به اینکه در این استان نیازی به اسکان مردم نیست، اما در صورت نیاز به اسکان مردم می‌توان از خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد استفاده کرد.


گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی در طول مدتی که بحران‌های طبیعی برای مردم کشور رخ داد، با تمام قوا به میدان آمد تا بتواند مرهمی بر زخم آن‌ها باشد.


انتهای پیام/4107/4084/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: سیل گرگان لرستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته