دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 13:13
پیری در گفتگو با آنا:

تقویت ارتباط با صنعت رویکرد اصلی دانشگاه بناب است

رئیس دانشگاه بناب گفت: تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت رویکرد اصلی دانشگاه بناب است و در سال جاری به طور ویژه در این زمینه فعالیت می‌کنیم.
کد خبر : 372093
پیری.jpg

حسین پیری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مورد رونق گرفتن تولید در دانشگاه‌ها اظهار کرد: همه موظف هستیم که در جهت راهبرد سال 98 که از طرف مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نامگذاری شد است، گام برداریم و سیاستگذاری‌های کلان دانشگاه را بر این مبنا تنظیم کنیم.


وی افزود: تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت رویکرد اصلی دانشگاه بناب است و در سال جاری به طور ویژه در این زمینه فعالیت می‌کنیم.


رئیس دانشگاه بناب با بیان اینکه در سال گذشته 15 طرح ارتباط دانشگاه با صنعت داشتیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال 98 این طرح‌ها بیشتر شود و ارتباط دانشگاه با صنعت را به معنای حقیقی کلمه تا آنجایی که در توان داریم، عملیاتی کنیم.


پیری عنوان کرد: طرح‌های ارتباط با صنعت یکی از راه‌های عملی کردن رونق تولید در دانشگاه‌ها است.


وی در مورد استفاده از کالای ایرانی در دانشگاه بیان کرد: بسیاری از کالاهای خریداری شده برای دانشگاه، ساخت ایران بوده که مایه مباهات برای دانشگاهیان بناب محسوب می‌شود.


رئیس دانشگاه بناب در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های سال جاری دانشگاه بناب در حال تدوین است که پس از تصویب هیئت‌امنای دانشگاه، اجرا می‌شود.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته