دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1398 - 10:38
حجت‌الاسلام سالک:

اقدام آمریکا علیه سپاه، اعلام جنگ به ایران است

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، اعلام جنگ غیررسمی علیه جمهوری اسلامی است.
کد خبر : 372016

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در جلسه علنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی و در اعتراض به اقدام غیرقانونی رژیم آمریکا در قرار دادن نام نهاد انقلابی سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار کرد: این اقدامات آمریکا از روی عجز صورت می‌گیرد و خوشحالیم که دشمنان جمهوری اسلامی از احمق‌ها هستند.


وی با اشاره به اصل 150 قانون اساسی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای انقلاب تشکیل شد و تا انقلاب اسلامی پابرجاست سپاه نیز برجا می‌ماند.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت سال در جبهه بودم و افتخار خدمت در لباس سپاه را دارم. امروز هم مجلس در حمایت از سپاه پاسداران سبزپوش شده است.


وی خطاب به ترامپ گفت: اگر فکر می‌کنید در روز پاسدار با قرار دادن نام این نهاد انقلابی در فهرست تروریست‌ها می‌توانید میان نیروهای انقلاب تفرقه ایجاد کنید، خطای بزرگی انجام داده‌اید. بسیج غیور و نیروهای مسلح و مردمی همگی پشتوانه سپاه هستند.


سالک با بیان اینکه این اقدام آمریکا اعلام جنگ غیررسمی علیه جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: این اقدام امنیت سربازهای آمریکایی در منطقه را به خطر خواهد انداخت و چنین اقداماتی نشان دهنده عجز و ناتوانی آنان در قبال سپاه است.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا 40 سال تحریم‌های ظالمانه خود را علیه ملت ایران به‌کار گرفته است. آخرین حماقت آمریکایی‌ها علیه ملت ایران هم این بود که جلوی کمک به سیل‌زدگان را بگیرند که نشان‌دهنده عجز وبدبختی آنان است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته