دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 13:35

دعوت از شهروندان برای بازدید از نمایشگاه «زنان و تولید ملی»

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران از شهروندان دعوت کرد از نمایشگاه «زنان و تولید ملی» که از 18شهریور به مدت 10 روز در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد بازدید کنند.
کد خبر : 37199

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید عباس طباطبایی اظهار کرد: این نمایشگاه از سوی ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران با همکاری مراکز مهارت آموزی کوثر و تولیدکنندگان برندهای برتر با هدف حمایت از کارآفرینان و معرفی محصولات تولیدی برگزار خواهد شد.


طباطبایی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم «کارآفرینی و حمایت از تولید ملی» و با عنایت به نامگذاری امسال به نام سال همدلی و همزبانی، هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با تکیه بر تجربیات شش دوره گذشته، با هدف ارائه دستاوردهای مراکز مهارت‌آموزی کوثر و بهره‌گیری از تجارب کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق داخلی در بخش تولید و فروش پوشاک، کیف و کفش و...، از 18 شهریورماه به مدت 10 روز در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.


وی یادآور شد: مرکز مهارت‌آموزی کوثر منطقه 11 نیز با ارائه پوشاک تولیدی 62 بانوی سرپرست خانوار که در این ستاد دوره‌های آموزشی را طی کرده و مشغول به کار شده‌اند که در این نمایشگاه حضور فعال دارد.


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 از شهروندان دعوت کرد برای بازدید از غرفه‌ها و برنامه‌های فرهنگی جانبی از این نمایشگاه بازدید کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته