دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بختیاری:

«چهره در قاب» بازتاب زندگی و آثار هنرمندان دغدغه‌مند انقلاب است

مدیرگروه مستند روایت فتح از پخش مجموعه «چهره در قاب» از شبکه مستند سیما خبر داد و گفت: این برنامه بازتاب زندگی و آثار هنرمندان دغدغه‌مند انقلاب است.
کد خبر : 371907

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از بنیاد فرهنگی روایت فتح، اصغر بختیاری مستندساز و مدیرگروه مستند روایت فتح درباره مجموعه «چهره در قاب» و پخش آن از رسانه ملی گفت: این مجموعه محصول سال 1396 گروه روایت فتح است که به زندگی هنرمندان برجسته هنر انقلاب و آثار آنان می‌پردازد که طیف‌های مختلفی از هنرمندان من جمله عکاس، مجسمه‌ساز، نقاش، طراح صحنه و نویسنده در این مجموعه حضور دارند.


وی گفت: سعی داریم تا به یاری خدا و فراهم آمدن شرایط ادامه این مجموعه را با حضور هنرمندان دیگر سایر رشته‌های هنری تولید کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم با معرفی این چهره‌های ماندگار و دغدغه‌مند هنر انقلاب زندگی و آثار این هنرمندان برجسته را در سطح جامعه و علی‌الخصوص برای نسل جوان منعکس کنیم.


بختیاری افزود: این برنامه از امروز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ از شبکه مستند سیما به مدت هر قسمت ۴۰ دقیقه و به مناسبت هفته هنر انقلاب پخش می‌‌شود.


گفتنی است مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی فردا سه‌شنبه ۲۰ فروردین ماه و مقارن با بیست و ششمین سال شهادت وی توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح، در محل این بنیاد واقع در میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی روبروی پمپ بنزین از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته