دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 13:31
در گفت‌و‌گو با آنا

محمدزاده: مسئولان باشگاه سایپا را به کمیته اخلاق احضار کردیم/ در صورت احراز تخلف برخورد می‌کنیم

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اگر تخلفات مسئولان باشگاه سایپا در جذب بازیکن محرز شود احکام مطابق این تخلفات را صادر خواهیم کرد.
کد خبر : 37190

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، پس از اینکه در برنامه نود هفته گذشته عضو هیات مدیره باشگاه سایپا فاش کرد که یکی از بازیکنان این تیم بوسیله اسپانسر و از طریق مدیرعامل باشگاه به لیست بازیکنان سایپا اضافه شده، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مسئولان باشگاه سایپا و همچنین بازیکن مورد نظر را به این کمیته فرا خوانده تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد. علی اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در این باره اظهار داشت: «امروز بعدازظهر مسئولان باشگاه سایپا به کمیته اخلاق خواهند آمد تا درباره جذب بازیکن از طریق اسپانسر توضیحاتشان را ارائه دهند.»


وی در ادامه افزود: «اگر تخلفات آنها در این زمینه محرز شود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز احکام مطابق این تخلفات را صادر خواهد کرد. ضمن اینکه از بازیکن مزبور دعوت کرده ایم تا به کمیته اخلاق بیاد و توضیحاتش را در این زمینه ارائه دهد. البته جلسه ما با این بازیکن و مسئولان باشگاه سایپا به صورت همزمان نخواهد بود.»


محمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا سرانجام این پرونده نیز همانند پرونده تبانی مس کرمان خواهد شد؟ تصریح کرد: «در پرونده مس کرمان ما نتوانستیم تبانی مس کرمان را محرز شده تشخیص دهیم بلکه مدیرعامل مس کرمان شروع به تبانی کرده بود و این کار او به فعل تبدیل نشده بود. چنین حالتی را جرم عقیم می گویند. در پرونده باشگاه سایپا نیز به صورت دقیق آن را بررسی خواهیم کرد تا حقی از کسی تضییع نشود.»


انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته