دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسینی در گفتگو با آنا:

250 طرح و اثر به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارسال شده است

قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ارسال 250 طرح و اثر برای شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.
کد خبر : 371746

حجت‌الاسلام سید حمید حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، از ارسال 250 طرح و اثر برای شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: دبیرخانه این جشنواره از ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ آغاز شده و تا ۳۱ فرودین ماه ۱۳۹۸ آماده دریافت فیلم‌های ارسالی و یا منتشر شده در فضای مجازی است.


وی با بیان اینکه برای برندگان این جشنواره در بخش‌های مختلف، جوایز ۵۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: جشنواره در چهار بخش تخصصی و یک بخش عمومی برگزار خواهد شد که بخش‌های آوانمای قرآنی، کلیپ داستانی، پویانمایی و موشن‌گرافیک و مستند مردمی در بخش تخصصی و غنچه‌های قرآنی در بخش عمومی داوری خواهند شد.


قائم‌مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با بیان اینکه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت‌ماه به مدت دو هفته در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، یادآور شد: از آنجا که این جشنواره به بهانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، در صورتی‌ که موضوع ویدئوی ارسالی بر محورهای قرآنی «مقاومت و ظلم‌ستیزی» باشد، در داوری از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهد شد.


انتهای پیام/4072/4090/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته