دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نظری خبر داد:

کمک موکب‌‌های اربعین حسینی کهگیلویه‌ و بویراحمد به سیل‌زدگان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از موکب‌های اربعین حسینی دعوت می‌کنیم برای استقرار و کمک به مناطق سیل‌زده اقدام کنند.
کد خبر : 371698
IMG_2141+(Copy).JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، محمدکاظم نظری اظهار کرد: به دستور وزیر کشور و از طرف ستاد مرکزی اربعین برای استان‌های سیل‌زده نمایندگانی معرفی شده‌اند که موکب‌های یاری‌رسان لازم است با این نمایندگان هماهنگی لازم را داشته باشند و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری این هماهنگی را انجام می‌دهد.


وی تصریح کرد: کمیته‌ای به نام کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه در ستاد مرکزی اربعین حسینی تشکیل شده که کار هماهنگی و مدیریت موکب‌ها را انجام می‌دهد.


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاری‌رسانی به مردمی که ناچار به ترک خانه خود شده‌اند در این شرایط سخت، بسیار مهم و علاوه بر اجر اخروی به انسجام ملی کمک می‌کند.


نظری با قدردانی از مشارکت خودجوش و خیرخواهانه مردمی در سراسر استان برای کمک به سیل‌زدگان گفت: تاکنون کارکنان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و سازمان‌های مردم‌نهاد برای کمک به سیل‌زدگان اقدام کرده‌اند که نشان از روحیه نوع‌دوستی و ایثار مردم استان دارد.


وی ابراز کرد: سازمان هلال احمرکانالی مطمئن و سریع برای رساندن کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته