دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1394 - 09:20
درگفت وگو با آنا

مجید جلالی: سیاست سایپا صرفه جویی است/ بازی با پرسپولیس برای هیچ تیمی آسان نیست

سرمربی‌سایپا گفت: اگر قرار به شفاف سازی است بهتر است مبلغ دریافتی تمام مدیران،مسئولان کشور اعلام شودنه فقط فوتبالیست‌ها.
کد خبر : 37165

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی خبرگزاری آنا، درباره اعلام مبالغ قرارداد بازیکنان تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت:« اینکه چنین ارقامی در اختیار همگان قرار می گیرد اشکالی ندارد. اتفاقا خیال بسیاری از افرادی که پیگیر این موضوع هستند آسوده می‌شود. ولی خواسته من این است که مبالغ دریافتی تمامی افرادی که در این مملکت دارای پستی هستند به صورت شفاف در اختیار عموم قرار گیرد. فقط فوتبالیست‌ها نیستند که درآمدهای زیادی دارند.»


وی در مورد مبالغ دریافتی بازیکنان سایپا گفت:« پایین بودن مبلغ دریافتی بازیکنان سایپا نسبت به دیگر تیم ها را از دو جهت مرتبط به یکدیگر می‌توان نگاه کرد. اول اینکه این سیاست باشگاه از فصل گذشته این بود که با صرفه جویی و هزینه کم تیم‌داری کند تا ثابت کند نیازی به صرف مبالغ بالا در لیگ برتر نیست. موضوع دوم به موفقیت تیم سایپا برمی گردد. اگر بتوانیم با حداقل هزینه نتایج قابل قبولی بگیریم به تمامی کسانی که معتقد به پرداخت هزینه بالا هستند ثابت کرده‌ایم که می توان بازیکنان را با هزینه‌های پایین تری جذب کنند و به هدفشان نیز برسند.»


« 30 سال روی جوانان کار کردم و متاسفانه کسی چنین تلاشی را ندید» سرمربی سایپا با بیان این مطلب عنوان کرد:« 30 سال کار من با جوانان دیده نشد. علت ندیدن تلاش امثال من هم این است که تمامی مدیران دوست دارند در کوتاه‌مدت نتیجه بگیرند. وقتی نگاه ها صرفا به بخش نتیجه گرایی موکول می شود قطعا تلاش برای آینده سازی دیده نمی شود.البته من از این که وقتم را صرف جوانان کرده‌ام هیچ وقت پشیمان و تاسف نخوردم. کار کردن با جوانان را همیشه دوست داشته ام.»


جلالی درباره دیدارهای تیمش در جام حذفی با نماینده آمل و بعد از آن با پرسپولیس نیز بیان داشت:« دیدار با تیم هایی که ناشناخته هستند همیشه سخت و دشوار بوده است چون اطلاعاتی از تیم مقابل نداری و تنها در بین دو نیمه می‌توانی شناختی که از حریف به دستاوردی را به شاگردانت انتقال دهی. از همین رو بازی‌های اول جام حذفی سخت و دشوار است. امیدوارم در بازی با حریف مان در اولین گام نمایش خوبی داشته باشیم.»


وی افزود:« در مورد دیدار با پرسپولیس هم نمی‌توانم حرف خاصی بزنم. ما 10 روز دیگر با هم بازی داریم و تا آن روز ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد. آنچه مشخص است بازی با پرسپولیس برای هیچ تیمی آسان نیست و ما باید حداکثر تلاشمان را برای موفقیت بکنیم تا به باخت‌های قبلی در لیگ پایان دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته