دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1398 - 20:25
استاندار زنجان تأکید کرد:

ضرورت ترسیم نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در سال رونق تولید

استاندار زنجان بر لزوم ترسیم نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در سال رونق تولید تأکید کرد و گفت: رونق تولید تنها منحصر به واحدهای تولیدی نیست.
کد خبر : 371614
600600p23747EDNmainphoto_2019-04-07_14-08-18.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی در نخستین جلسه شورای اداری سال جدید با اشاره به نامگذاری سال و ضرورت انجام اقدامات عملی برای تحقق آن در استان و کشور اظهار کرد: سه کمیته تخصصی در حوزه‌های امنیتی و اجتماعی، عمرانی و مدیریت شهری، اقتصادی و کشاورزی و سرمایه‌گذاری با مسئولیت معاونان استاندار زنجان تشکیل و نقشه راه دستگاه‌های اجرایی تا پایان فروردین احصاء خواهد شد.


وی با تأکید بر اینکه در تصمیم‌سازی‌ها باید از تمامی گروه‌های ذی‌نفع استفاده شود تا مردم از نزدیک افزایش سرعت و کیفیت تصمیم‌گیری مدیران را شاهد باشند، خاطرنشان کرد: برای تحقق عملی رونق تولید باید هدف‌گذاری براساس واقعیت‌های موجود باشد، از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استفاده و بستر لازم برای رفع موانع تولید در استان فراهم و مدیریت‌ها چابک شود.


استاندار زنجان بر لزوم ترسیم نقشه راه دستگاه‌های اجرایی در سال رونق تولید تأکید کرد و توضیح داد: رونق تولید منحصر به واحدهای تولیدی نیست؛ چراکه این مهم بسترهای مختلف سیاسی، عمرانی و اقتصادی دارد که باید به آنها توجه شود.


حقیقی در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث و بارندگی‌های ابتدای امسال از همراهی مدیران استان زنجان برای مقابله با کاهش خسارات ناشی از سیل قدردانی کرد و یادآور شد: از روز نخست عید نوروز هیچ‌یک از مدیران استان و اعضای شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران، زنجان را ترک نکردند.


وی متذکر شد: معاونان استاندار و فرمانداران شهرستان‌ها با حضور شبانه‌روزی خود در مناطق مختلف زنجان، شرایط را به خوبی رصد کردند و هرکجا ایرادی مشاهده شد اقدامات لازم برای حل آن در دستور کار قرار گرفت.


استاندار زنجان به افزایش نزدیک 2 برابری میزان بارش‌ها در سال جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره و تأکید کرد: اگر شرایط به وجود آمده ناشی از بارندگی‌ها در استان زنجان به درستی مدیریت نمی‌شد به طور حتم اتفاقات بدی به وقوع می‌پیوست.


نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: باید آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی، مدیران در تمامی سطوح و کارشناسان برای مقابله با بحران‌ها ارائه شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته