دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 02:26
لیگ قهرمانان آسیا؛

جدال مرگ و زندگی استقلال با الهلال/ شفر به پایان کار می‌رسد؟

استقلال در شرایطی باید مقابل الهلال به میدان برود که این بازی حکم مرگ و زندگی را برای شفر دارد چرا که شنیده می‌شود مسئولان این تیم یک فرصت دیگر به او دادند.
کد خبر : 371546
13980110000567636895631825712315_82780_PhotoT.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب ساعت 21:30 باید به مصاف الهلال برود. 


استقلالی‌ها هم مانند پرسپولیس رقیب دیرینه خود، شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند. شاگردان شفر در نخستین بازی خود، مقابل الدحیل بازی را واگذار کردند. دومین بازی استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل العین بود که با نتیجه تساوی به پایان رسید. 


امشب استقلالی‌ها باید مقابل الهلال به میدان بروند و این در شرایطی است که تیم الهلال در صدر جدول قرار دارد و به طور حتم کار استقلالی‌ها خیلی سخت خواهد بود. اگر آبی‌پوشان پایتخت این بازی را واگذار کنند، آنها هم مانند پرسپولیس شرایط سختی برای صعود به مرحله بعد را خواهند داشت. 


البته شاگردان شفر در داخل ایران هم شرایط خوبی ندارند. تیم استقلال در بازی دربی مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و مقابل سایپا هم با نتیجه تساوی به کار خود پایان داد. با نتایجی که استقلالی‌ها در لیگ برتر به دست آوردند از جایگاه دوم سقوط کردند و به رده چهارم رسیدند. 


پس از باخت مقابل دربی و تساوی برابر سایپا، برخی از پایان کار شفر با استقلال صحبت می‌کنند، گویا مسئولان استقلال از نتایجی که این مربی آلمانی به دست آورده به شدت ناراضی‌ هستند و بازی مقابل الهلال را آخرین فرصت شفر در استقلال می‌دانند. اگر این مربی سپیدموی آلمانی بتواند در بازی مقابل الهلال پیروز شود در واقع راحت نجات خود را پیدا کرده است در غیر این صورت به احتمال زیاد باید از نیمکت استقلال خداحافظی کند. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته