دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1398 - 07:02
لیگ قهرمانان آسیا؛

احیای استقلال در گروی غلبه بر صدرنشین

تیم استقلال برای آنکه در لیگ قهرمانان آسیا امید به صعود داشته باشد باید برابر الهلال که در صدر جدول قرار دارد برنده شود.
کد خبر : 371540

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای روز نخست هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21:30 امشب استقلال ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر میزبان الهلال عربستان است.


آبی‌پوشان ایران در شرایطی از نماینده عربستان پذیرایی می‌کنند که وضعیت مناسبی در رقابت‌های این فصل آسیا ندارند. نماینده ایران در دو بازی اول خود فقط یک امتیاز کسب کرد تا در مصاف با حریف عربی نیاز مبرمی به هر سه امتیاز مسابقه داشته باشد. الهلال در دو بازی قبلی 6 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. این تیم قصد دارد تا با شکست استقلال دور رفت را با امتیازات کامل پشت‌سر بگذارد و برای صعود در دور برگشت دغدغه‌ای نداشته باشد.


استقلال در دو هفته اخیر در لیگ برتر ایران مقابل پرسپولیس بازنده شد و با سایپا مساوی کرد تا فاصله زیادی با کورس قهرمانی بگیرد. نماینده ایران با شکست برابر الدحیل قطر و تساوی مقابل العین امارات کار بسیار دشواری قابل الهلال دارد، تیمی که برابر هر دو حریف برنده بوده است و شانس زیادی برای برتری مقابل شاگردان شفر دارد.


سرمربی آلمانی آبی‌پوشان ایران در بازی امشب اللهیار صیادمنش و وریا غفوری را به‌عنوانِ دو غایب بزرگ می‌بیند و قصد ندارد از مهدی قائدی و فرشید باقری به دلایل انضباطی استفاده کند. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که الهلال با اتکا به بافتیمبی گومیس، کارلوس ادواردو و سباستین جووینکو خط آتش مهلکی دارد که مهار آن نیاز به تمرکز زیادی دارد. عدم وحدت در تیم استقلال کاملاً محسوس است و باید دید وینفرد شفر می‌تواند اتفاقی غیرمنتظره را رقم بزند و از الهلال امتیاز کامل بگیرد تا امیدهای تیمش را زنده نگه دارد. برتری استقلال مقابل صدرنشین گروه بعید است اما اگر رقم بخورد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا احیا می‌شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب