دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1398 - 09:33
مشکینی خبر داد:

کمک 500 میلیون تومانی دانشگاه آزاد اسلامی به حادثه‌دیدگان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا 500 میلیون تومان اجازه شرعی گرفته‌ایم که از بودجه دانشگاه به آسیب‌دیدگان کمک کنیم.
کد خبر : 371360
636785967307656080.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، مجید مشکینی درباره آخرین اقدامات این دانشگاه برای کمک به سیل‌زدگان گفت: تا 500 میلیون تومان اجازه شرعی گرفته‌ایم که از بودجه دانشگاه به آسیب‌دیدگان دانشگاه اعم از کارمند، اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان برای جبران خسارت‌های صورت‌گرفته، کمک کنیم.


وی ادامه داد: مقداری از این بودجه صرف خرید تجهیزات شد، گروه‌های جهادی تجهیز شدند و مقداری هم به‌صورت لوازم مصرفی اعم از غذا، لوازم بهداشتی و... کمک صورت گرفت.


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همچنین افزود: شماره حسابی هم اعلام شده تا هرکدام از پرسنل دانشگاه خواستند به سیل‌زدگان کمک کنند بتوانند از این طریق به دست حادثه‌دیدگان برسانند.


 مشکینی درباره وضعیت امدادرسانی و ارسال تجهیزات نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مناطق سیل‌زده حضور دارد، اما بیشترین کمک‌های ما در شمال کشور است و آن‌هم به‌خاطر این است که سیل ابتدا در شهرهای شمالی جاری شد. البته در لرستان و خوزستان نیز دانشجویان، خود واحدها و حتی رؤسای واحدها در حال امدادرسانی هستند و هر کاری که از توان آنها ساخته است، انجام می‌دهند.


وی همچنین در پایان درباره پرداخت شهریه حادثه‌دیدگان گفت: تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده است، اما بعضی واحدها شهریه‌ها را به تعویق انداخته‌اند.


منبع: روزنامه فرهیختگان


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته