دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

پاسخ به مطالبات دانشجویان شاهد و ایثارگر اولویت دانشگاه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: پاسخ به دغدغه‌ها و مطالبات دانشجویان شاهد و ایثارگران و جانبازان از مهمترین رسالت‌های دانشگاه است.
کد خبر : 37121

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، احمدرضا طاهری در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان سراوان که در راستای تعامل و همکاری بیشتر دانشگاه آزاد واحد سراوان با بنیاد شهید صورت گرفت، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات دانشجویان این عزیزان بسیار حائز اهمیت است و دانشگاه رسیدگی به مشکلات آنان را در اولویت قرار داده و نهایت سعی تلاش و مساعدت را در برنامه‌های خود قرار داده است.


سرپرست دانشگاه آزاد واحد سراوان افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و آنان دین بزرگی برگردن ما دارند و تلاش کنیم تا گوشه‌ای از جانفشانی آنان را جبران کنیم.


در ادامه محمود نادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان سراوان با ذکر بعضی از مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان اظهار کرد:‌ دانشگاه آزاد واحد سراوان تعامل و همکاری بسیار خوبی با بنیاد شهید داشته و رفع مشکلات این عزیزان از مهمترین اولویت‌های دانشگاه آزاد سراوان بوده این قابل قدردانی و تشکر است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته