دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1398 - 07:24
اینانلو در گفتگو با آنا:

روزهای کمی با فشنگ تمرین کردیم/ امیدوار به کسب سهمیه المپیک

سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: با اینکه از نظر تهیه فشنگ با محدودیت‌هایی روبه‌رو بودیم اما تمرینات خوبی داشتیم و به کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم.
کد خبر : 371174
photo_2017-12-07_07-46-27.jpg

ابراهیم اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره آخرین شرایط تیم ملی تیراندازی برای حضور در رقابت‌های جهانی پکن گفت: ما از روز ششم فروردین اردوهای خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی پکن آغاز کردیم و هم‌اکنون هم ملی‌پوشان در اردو حضور دارند. قرار بر این بود که 17 فروردین اردویی در دورتموند داشته باشیم تا ملی‌پوشان به شرایط آمادگی برسند و بتوانند در چین عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما متأسفانه این اردو به دلایل نامعلومی لغو شد و حالا قرار است ملی‌پوشان تیراندازی چند روز زودتر به چین بروند تا شرایط بدنی‌شان به آنجا عادت کند و بتواند تمریناتی هم داشته باشند. 


وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم قرار بر این است که 27 فروردین یک گروه از ملی‌پوشان خفیف به چین اعزام شوند و مابقی هم چند روز بعد به تیم اضافه شوند. امیدوارم که در این رقابت‌ها بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و به سهمیه المپیک برسیم. 


سرمربی تیم ملی تیراندازی وضعیت تیم را خوب ارزیابی کرد و در این خصوص اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی داریم و من امیدوارم که ملی‌پوشان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و به سهمیه المپیک برسند. ما پیش از این در رقابت‌های هند هم شرکت کرده بودیم و در این مسابقات از نظر من بازیکنان بد عمل نکردند. نکونام در رقابت‌های جام جهانی هند توانست به فینال راه پیدا کند و به نظرم اگر کمی تجربه داشت می‌توانست به سهمیه المپیک برسد. الهه احمدی هم با یک دهم اختلاف شانس حضور در فینال را از  دست داد. با توجه به این شرایط و تمریناتی که ملی‌پوشان در این مدت داشتند من امیدوار به نتیجه‌گیری در چین هستم و شانس کسب سهمیه را در تیم ملی می‌بینیم. 


اینانلو تأکید کرد: ما در این مسابقات هم مانند رقابت‌های قبل، روی تفنگ بادی تأکید داریم.  اواخر سال گذشته هم الهام هاشمی به کادرفنی اضافه شد که همین موضوع نقطه قوت ما محسوب می‌شود. در حال حاضر اردوها هم به صورت متمرکز در حال برگزاری است و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم، البته متأسفانه ما همیشه در خصوص  وضعیت مهمات و فشنگ با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو هستیم. از نظر من تیم شرایط خوبی دارد و شانس کسب سهمیه داریم اما همیشه دستمان از بابت فشنگ و مهمات کوتاه است.


وی در مورد وضعیت تجهیزات در تیم ملی عنوان کرد: ما مقداری فشنگ و مهمات از هند آوردیم تا ملی‌پوشان بتوانند تمرین کنند، متأسفانه قیمت مهمات خیلی سرسام‌آور بود و از این نظر ما با مشکلات زیادی همراه بودیم ؛ با این حال از سوی فدراسیون مقداری تجهیزات خریداری شد و در بعضی از روزها ما توانستیم با فشنگ تمرین کنیم. در هر حال شرایط از نظر تهیه مهمات کمی سخت است و ما باید با کسانی رقابت کنیم که اصلاً از نظر وضعیت تمرینی و فشنگ با ما برابر نیستند. با این حال امیدواریم تا نتیجه‌ای بهتر از رقابت‌های جام جهانی هند به دست بیاوریم. 


سرمربی تیم ملی تیراندازی در پایان در مورد بازگشت مه‌لقا جام بزرگ به اردوی تیم ملی تیراندازی گفت: جام بزرگ در حال حاضر درگیر پایان‌نامه و فیزیوتراپی است. او به دلیل مصدومیتی که در ناحیه زانو پیدا کرد بعد از بازی‌های آسیایی مشغول مداوا شد و فیزیوتراپی‌ می‌کرد. ما قصد داشتیم که برای رقابت‌های جهانی مونیخ از او استفاده کنیم اما با توجه به اینکه یکی از حالت‌های تفنگ سه وضعیت، به زانو است بنابراین در نظر داریم که با آمادگی کامل و بدون مشکل به اردو بیاید.  در حال حاضر تمرینات خود را کم‌کم شروع کرده و امیدوارم برای رقابت‌های قهرمانی آسیا بتواند به تیم ملی اضافه شود. 


انتهای پیام/4051/4057/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته