دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گیل‌آبادی:

آخرین توصیه استاد مشایخی به هنرمندان، در کنار مردم بودن بود

مدیرعامل خانه تئاتر در آیین وداع با استاد مشایخی گفت: آخرین توصیه استاد مشایخی این بود که هنرمندان باید در کنار مردم باشند.
کد خبر : 371142
BS0K4472.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شهرام گیل‌آبادی در آیین وداع با استاد جمشید مشایخی که صبح امروز در مقابل تالار وحدت برگزار شد، با خواندن شعر «آواز عاشقانه ما در گلو شکست/ حق با سکوت بود صدا در گلو شکست» گفت: پهلوانان هرگز نمی‌میرند بلکه یادشان روز به‌ روز پایدار تر می‌شوند.


مدیرعامل خانه تئاتر با اعلام این که ضایعه درگذشت جوانمردی چون جمشید مشایخی برای خانواده بزرگ تئاتر جبران‌ناپذیر است، اظهار کرد: استاد بزرگوار در آخرین نصیحت خود تأکید داشت که باید قلبمان را بشوییم و صادقانه به مردم خدمت کنیم، در این زمانه سخت هنرمندان باید در کنار مردم باشند و مردم نیز باید یار و یاور هنرمندان باشند.


وی عنوان کرد: این بهار با سیل دهشتناک و کوچ جمشید مشایخی همراه بود، خانه تئاتر با تأثیر از منش این هنرمند بر خود می‌بالد که در این ایام، پیش آهنگ کمک به مردم کشور باشد. خانه تئاتر ضمن ارج نهادن به زحمات استاد مشایخی بر خود واجب می‌داند که فرامین این استاد فقید را آویزه گوش خود کرده و قول می‌دهد که زبان حق مردم باشد.


انتهای پیام/4072/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته