دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 14:34
میرساردو در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه واحد گرمسار:

دانشگاه آزاد اسلامی علاوه برعلم، در خدمت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مراسم معرفی و تقدیر از کارمندان نمونه واحد گرمسار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هم در خدمت علم و اقتصاد هم در خدمت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.
کد خبر : 37104

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو در مراسم معرفی و تقدیر از کارمندان نمونه واحد گرمسار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هم در خدمت علم و اقتصاد هم درخدمت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.


میرساردو با توجه به موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح ملی و بین المللی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی توانسته جایگاه رفیعی را در سطوح ملی و بین المللی کسب کند که این اهمیت و جایگاه مرهون انسان هایی است که داخل این مجموعه عظیم در حال فعالیت هستند و از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.



وی با بیان اینکه سالی پرتلاش همراه با موفقیت را پشت سر گذاشتیم، افزود: با کمک همه همکاران در یک سال گذشته توانستیم اوضاع مالی دانشگاه را به نحوی سامان دهی کنیم که بتوانیم اقساط بانکی واحد را به روز کرده و مطالبات سال های گذشته اساتید و کارکنان را پرداخت کنیم.


سرپرست واحد گرمسار به ارزیابی سایت وبومتریک اشاره کرد و افزود: با اهتمام، انسجام وهمدلی کارکنان و اساتید، براساس ارزیابی سایت وبومتریک درسال 2015 رتبه اول استان و در کل کشور دارای رتبه 14 را کسب نموده ایم.


در این مراسم 12 نفر از کارکنان حوزه های مختلف به عنوان کارمند نمونه معرفی و با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از آنان تجلیل شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته