دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1398 - 13:25
تکرار/ هاشمیان به آنا خبر داد:

تشکیل پرونده قضائی برای مسببان احتمالی سیل آق‌قلا و گمیشان

رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه در برخورد با مسببان احتمالی حادثه سیل، از تشکیل پرونده قضائی برای مسببان سیل آق‌قلا خبر داد.
کد خبر : 370975

هادی هاشمیان در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حادثه سیل در منطقه آق قلا و گمیشان گفت: با توجه به دستور صریح رئیس قوه قضائیه مبنی بر بررسی اوضاع و برخورد با مسببان احتمالی حادثه سیل، اقدامات لازم برای رسیدگی به این موضوع صورت گرفته است.


رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادستان مرکز استان، استعلامات لازم را برای این پرونده انجام داده است و به دلیل آنکه شاید قصوری در این خصوص صورت گرفته پرونده قضایی در این رابطه تشکیل داده است.


وی ادامه داد: به جهت اینکه رسیدگی به این پرونده شاید باعث کندی روند رسیدگی به سیل‌زدگان توسط دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمت‌رسان شود. بنابراین پس از آنکه سیل‌زدگان سرو سامان یافتند رسیدگی به این پرونده پیگیری می‌شود.


هاشمیان با اشاره به اینکه اطلاعات و استعلامات و گزارش‌های متفاوتی در خصوص بی‌تدبیری برخی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در سیل آق‌قلا و گمیشان به دستگاه قضائیه واصل‌شده است گفت: باید با اشرافیت کامل به این پرونده رسیدگی شود


وی در خاتمه اظهار کرد: بدون هیچ اغماضی با مسئولان و افرادی که کم‌کاری آنان باعث وقوع سیل آق‌قلا و گلستان شده است برخورد خواهیم کرد.


انتهای پیام/۴۰۷۶/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته