دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده ایذه و باغملک در مجلس:

دانشگاه آزاد اسلامی موجب جهش سریع علمی و فرهنگی در کشور شد

نماینده شهرستان‌های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی موجب جهش سریع علمی و فرهنگی در کشور بوده است.
کد خبر : 3709

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حجت الله درویش‌پور با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه با بر شمردن نعمتهای الهی، یکی از این نعمت‌ها را انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر تمام عمرمان از انقلاب طرفداری کنیم و پیرو اهداف انقلاب کار کنیم، باز هم به انقلاب مدیون هستیم.


وی ادامه داد: همه ما به خاطر داریم که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اوضاع شهرمان چگونه بود و دریغ از داشتن کوچک‌ترین امکانات رفاهی و اجتماعی، ولی بحمدالله پس از پیروزی انقلاب شاهد رشد و شکوفایی هرچه تمام‌تر شهرستان بودیم، شهری که خود از داشتن برق محروم بود، اکنون دور‌ترین روستایش برق و سایر امکانات بهداشتی و رفاهی را دارند و اوضاع نسبت به آن زمان قابل مقایسه نیست.


نماینده شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی افزود: البته خداوند نعمت را به قومی می‌دهد که لیاقت آن را دارند و چون ملت ایران شایستگی آن را داشتند خداوند نعمت امام و انقلاب را به آنان ارزانی داشتند.


درویش‌پور گفت: از لحاظ تحصیلات نیز وضع بر همین منوال بود و شهرستان ایذه ۵ سال قبل از به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی صاحب دبیرستان شد ولی به برکت انقلاب اسلامی، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب و به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بود.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی موجب جهش سریع علمی و فرهنگی در کشور بوده است. در همین واحد ایذه ما شاهد حضور دانشجویان زیادی در عرصه‌های علمی مختلف از جمله جشنواره‌های اختراعات و مسابقات علمی فراوانی هستیم و همچنین در زمینه‌های ورزشی تا کنون چندین دانشجوی قهرمان بین المللی و ملی پرورش یافته از این مکتبی که امام خمینی (ره) هوشمندانه نیاز آن را در کشور احساس می‌کردند، داشته‌ایم. و این یعنی شناخت و پرورش استعدادهای غنی و درخشان جوانان برومند کشو عزیزمان.


نماینده ایذه گفت: اگر انقلاب نبود مطمئن باشید زمینه و بستر مناسب برای رشد و شکوفایی این سرمایه‌های ملی کشورمان ایجاد نمی‌شد. باید با تمام وجود از این نعمت بزرگ مواظبت کرد چون کفر نعمت ممکن است نعمت را از ما بگیرد.


درویش‌پور افزود: راه صیانت از این انقلاب اطاعت از بیانات امام (ره) و رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای است که با هوشیاری همه مسیرهای موفقیت را گوشزد می‌فرمایند. بنابراین باید از اندیشه‌های جهادی مقام معظم رهبری پیروی کرد و با تلاش جهادی مسیر انقلاب و شهدا را تداوم بخشید.


وی در پایان از زحمات کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی ایذه تقدیر و تشکر کرد و گفت: فعالیت و کارکردن شما در عرصه خدمت رسانی علمی و آگاهی بخشی به جوانان این مرز و بوم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حکم جهاد علمی را دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته