دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1398 - 13:03
رئیس جریان اپوزیسیون برزیل:

مخالفت تقویت روابط برزیل با رژیم صهیونیستی هستیم

رئیس جریان اپوزیسیون برزیل اعلام کرد که بسیاری از نمایندگان برزیل مخالف موضع بولسونارو و تقویت روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر : 370840
4.jpg

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رودریگز دیروز از سفارت فلسطین در برزیل بازدید و با سفیر فلسطین دیدار کرد.


وی اشاره کرد که بازدیدش از سفارت فلسطین در واقع به‌منزله پیام همبستگی ملت برزیل با ملت فلسطین است. وی تصریح کرد که جریان اپوزیسیون برزیل نیز از ملت فلسطین حمایت می‌کند.


رودریگز خاطرنشان کرد که بسیاری از اعضای مجلس سنا و نمایندگان برزیل ازجمله شماری از اعضای ائتلاف دولتی مخالف موضع رئیس‌جمهور این کشور در قبال مسئله فلسطین و تقویت روابط با رژیم صهیونیستی هستند.


وی موضع بولسونارو را مغایر با مواضع تاریخی برزیل در حمایت از فلسطین و راهکار تشکیل دو کشور با استناد به قطعنامه‌های بین‌المللی دانست.


رئیس جریان اپوزیسیون برزیل همچنین از حمایت پارلمان برزیل از مسئله فلسطین و تلاش برای افتتاح دفتر نمایندگی تجاری و فرهنگی در قدس شرقی خبر داد.


لازم به ذکر است که بولسونارو رئیس‌جمهور جدید برزیل برخلاف مواضع همیشگی این کشور در قبال مسئله فلسطین، اعلام کرده که سفارت کشورش را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد و در همین راستا اقدام به افتتاح دفتر نمایندگی تجاری در این شهر کرده است. او به سبب مواضع جانب‌دارانه از رژیم صهیونیستی به ترامپ برزیل معروف شده است.


بولسونارو چند روز پیش به فلسطین اشغالی سفر و روز گذشته نیز از شهر قدس اشغالی و دیوار براق (ندبه) در مجاورت مسجدالاقصی بازدید کرد.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته