هشدارمحققان استرالیایی؛
چاقی و الکل عامل افزایش ریسک ابتلا به سرطان سینه
تحقیقات نشان میدهد مصرف مشروبات الکلی و چاقی میتواند ریسک ابتلا به سرطان سینه را تا ۱۳ درصد افزایش دهد.

به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، محققان دانشگاه نیوساوت ولز استرالیا با مطالعه بالغ بر دویست هزار زن دریافتند نوشیدن روزانه مشروبات الکلی و اضافه وزن میتواند موجب افزایش ریسک ابتلاء به سرطان سینه شود.
به گفته محققان، در طول دهه آینده، مصرف مشروبات الکلی منجر به افزایش ۱۳ درصدی موارد ابتلاء به سرطان سینه در زنان قبل از سن یائسگی و افزایش ۶ درصدی در زنان بعد از سن یائسگی میشود. همچنین اضافه وزن و چاقی هم در ۱۳ درصد موارد ابتلاء به سرطان سینه نقش دارند.
«ماریت لاکسونن»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره میگوید: «حفظ وزن سالم و عدم مصرف مشروبات الکلی میتواند به پیشگیری از هزاران مورد ابتلاء به سرطان سینه کمک کند.»
منبع: مهر
انتهای پیام/4028/
انتهای پیام/
ارسال نظر
لینکستان
- شماره تلفن امداد خودرو کرمان موتور
- شماره تلفن امداد خودرو مدیران خودرو
- شماره تلفن امداد خودرو هیوندای
- موزیک وایرال
- دیزلیران کانتین
- کود پتاس بالا
- رسانه رپاپ
- کود مایع مرغی
- خرید نقره آنلاین
- قیمت ضایعات آهن امروز
- قیمت ترازو دیجیتال
- اندیشکده حکمرانی هوشمند
- کشنده
- پلی لیست جدید
- بروکر ترندو
- دانلود اهنگ
- آپ تیون
- دریافت طلای آبشده از میلی
- خرید سکه پارسیان اقساطی
- آهنگ جدید
- خرید استارز تلگرام
- هتل یار
- نمایندگی تعمیرات دوو
- شیرازی رنت
- کمپینگ
- هدایای تبلیغاتی
- غذای شرکتی
- تور استانبول
- غذای سازمانی
- خرید کارت پستال
- لوازم یدکی تویوتا قطعات تویوتا
- مشاوره حقوقی
- تبلیغات در گوگل
- بهترین کارگزاری بورس
- ثبت نام آمارکتس
- سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همراه با تحویل سریع
- یخچال فریزر اسنوا
- گاوصندوق خانگی
- تاریخچه پلاک بیمه دات کام
- ملودی 98
- خرید سرور اختصاصی ایران
- بلیط قطار مشهد
- رزرو بلیط هواپیما
- ال بانک
- آهنگ جدید
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- اهنگ جدید
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- دانلود وان موزیک