دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 16:22

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت معرفی شد

دکتر سید سجاد گشتی در حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید واحد فومن و شفت این دانشگاه معرفی شد.
کد خبر : 37071

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان این واحد گفت: مسئولیت در شرایط فعلی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی افرادی که در همین دانشگاه تعلیم و تربیت یافته‌اند، بسیار ارزشمند است.


دکتر علیرضا امیرتیموری افزود: مدیران متخصص و متعهد و آشنا به مسایل دانشگاه آزاد اسلامی موجب ترقی، رشد و تعالی این دانشگاه بزرگ خواهند شد.


وی با قدردانی از تلاش‌های سرپرست پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، برای دکتر گشتی در این سمت به عنوان عضو هیات علمی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان آرزوی موفقیت کرد و گفت: مدیریت جدید در راستای متنوع‌سازی درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی، تداوم پیگیری پروژه‌های عمرانی و نیز طرح‌های دانش‌بنیان با توجه به ظرفیت بالای بومی و محلی منطقه گام بردارد.


این مسئول ادامه داد: باید برای تعالی و رونق بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت که ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، همگان تلاش کنند.








حجت‌الاسلام حائری فومنی، تلاش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را برای انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی انکارناپذیر خواند

مشاور وزیر امور خارجه کشورمان که میهمان این آئین بود نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تدبیر و تلاش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که برای انقلاب شناسنامه است، پایه‌گذاری شده و اکنون به مراحل بسیار ارزشمندی رسیده است.


حجت‌الاسلام حائری فومنی، تلاش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را برای انقلاب و دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی انکارناپذیر خواند و گفت: باید اهتمام دکتر گشتی بر اساس اعتماد دکتر میرزاده و امیرتیموری در راستای ارتقای این عملکرد درخشان و نیز کیفیت بخشی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت باشد.


نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی موجب ارائه خدمات ارزشمندی به نظام اسلامی شده است.



ناصر عاشوری افزود: اکنون پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت که نیاز اساسی مردم و علاقمندان به ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی را مرتفع می کند، بسیار مناسب است.


فرماندار فومن هم دانشگاه را محل تولید علم و دانش دانست و گفت: دانشگاه با توجه به مسائل علمی، پژوهشی و فناوری و نیز فرهنگی باید موجب ایجاد قدرت و توسعه ملی ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان شود.


میرشمس مومنی‌زاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در پیشرفت علمی و پژوهشی ایران اسلامی ایفا کرده است و باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد.








فرماندار فومن هم دانشگاه را محل تولید علم و دانش دانست و گفت: دانشگاه با توجه به مسائل علمی، پژوهشی و فناوری و نیز فرهنگی باید موجب ایجاد قدرت و توسعه ملی ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان شود

همچنین سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با توجه به اینکه محور اصلی فعالیت‌های دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است، گفت: برآیند فعالیت گسترده و اثربخش در این سه حوزه تربیت جوانانی انقلابی، مذهبی و اندیشمند است.


دکتر سید سجاد گشتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است جوانانی تربیت کند که تاکنون در حوزه‌های مختلف موجب سرافرازی کشور شده‌اند.


وی خود را سرباز دانشگاه آزاد اسلامی دانست و از اعتماد دکتر میرزاده رئیس دانشگاه قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش خود را در راستای سیاست‌های کلی این دانشگاه بزرگ، به‌ویژه در راستای تولید علم به ثروت،کاهش و هدفمند کردن هزینه‌ها، برنامه‌های دانش‌بنیان و ...در راستای اخلاق حرفه‌ای و اسلامی و ارتقای بیش از پیش دانشگاه به عنوان هدف اصلی، خواهم گذاشت.


در این آئین، مجتبی ملکی چوبری سرپرست پیشین واحد فومن و شفت گزارشی از عملکرد سه ساله فعالیت خود ارائه کرد.


در پایان این آئین با تکریم ملکی چوبری، دکتر سید سجاد گشتی با حکم دکتر میرزاده، به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد. وی دارای مدرک تحصیلی دکترای ریاضی محض و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته