دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1398 - 12:53
وظیفه در گفتگو با آنا:

بسیاری از شهرها در روز طبیعت، بارانی است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز طبیعت در برخی از استان‌ها بارندگی داریم؛ به همین دلیل مردم برای رفتن به دامن طبیعت احتیاط کنند.
کد خبر : 370635
1401739.jpg

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص وضعیت هوا در روز ۱۳ فروردین که به روز طبیعت معروف است، گفت: امروز در جنوب فارس، شمال کرمان، غرب هرمزگان، جنوب بوشهر، برخی نقاط آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کرمانشاه و غرب کردستان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که این بارندگی‌ها در ارتفاعات شمال غرب کشور به صورت برف خواهد بود.


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: بارش‌ها امروز به‌مراتب کمتر از روز قبل خواهد بود اما در نواحی مرکزی و جنوبی فارس شاهد باران‌های قابل ملاحظه‌ای خواهیم بود.


وی تصریح کرد: در استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و یزد بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.


وظیفه با تأکید به اینکه امروز نیز مردم در رفتن به دامان طبیعت جوانب احتیاط را رعایت کنند، ادامه داد: امروز در برخی ساعات در استان‌های قم، سمنان، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، اصفهان و فارس وزش شدید باد و گرد و خاک خواهیم داشت و مرکز و شرق خلیج فارس نیز  مواج پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۸۷/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته