دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 16:20
معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد خبر داد

معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت عوارض شهرداری و هزینه انشعابات

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از معافیت مددجویان تحت پوشش این نهاد از پرداخت عوارض شهرداری و انشعاب آب، برق و گاز خبر داد.
کد خبر : 37061

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، منصور قمشه، گفت: معافیت پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات شامل پرداخت هزینه‌های صدورپروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف خواهد بود که در قانون بودجه سال 94 این معافیت تحت عنوان بند (د) تبصره 16 تنفیذ و قابل اجرا است.


وی ادامه داد: در اجرای بند (د) ماده 39 قانون برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی اجتماعی، سیاسی کشور و بند 5 تبصره 17 بودجه مبنی برمعافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در حد واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف با همکاری دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ذکر شده خانوارهای کمیته امداد از این قانون بهره‌مند شدند.


معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد تصریح کرد: در اجرای این بند از قانون بودجه سال گذشته قریب به 300 هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در سراسر کشور از این تسهیلات به طور رایگان استفاده کردند. انشعاب گاز با 241هزار و 98 مورد بیشترین سهم معافیت را برای خانوادهای کمیته امداد داشته است.


وی یادآور شد: طی مدت یاد شده به ترتیب انشعاب گاز 241هزار و 98 ، برق 25هزار و 255، آب 19هزار و 363 ، فاضلاب سه هزار و دو، گواهی ساختمانی سه هزار و 641 و عوارض شهرداری سه هزار و 366 مورد را به خود اختصاص داده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته