دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1398 - 16:39
مدیرعامل راه‌آهن:

همه مناطق را‌ه‌آهن در رویارویی با شرایط جوی پیش‌رو آمادگی دارند

مدیرعامل را‌ه‌آهن در بازدیدی سرزده از ستاد نوروزی و ایستگاه راه‌آهن تهران بر اعلام آمادگی تمام مناطق راه‌آهن با توجه به شرایط جوی پیش رو تأکید کرد.
کد خبر : 370577

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در بازدید سعید رسولی از ستاد نوروزی و ایستگاه راه‌آهن تهران و برقراری ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس با مدیران مناطق کشور  ضمن تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم از سوی مدیران در شرایط جوی موجود در کشور گفت: مدیران تمام مناطق  با توجه به شرایط جوی پیش‌ رو بایستی آمادگی کامل به منظور ارتقاء خدمت‌رسانی  بهتر و با کیفیت به مسافران را  داشته باشند.


وی افزود: همچنین متولیان ضمن در نظر گرفتن تمام الزامات لازم برای سیر ایمن قطارها باید زمینه ارایه امکانات و دسترسی  لازم به مسافران در صورت رویارویی با شرایط بحرانی را مهیا کنند.


مدیرعامل راه‌آهن همچنین از مدیران کل راه آهن مناطق همجوار شهرهای سیل‌زده و بحرانی خواست تا در خصوص اقامت و جابه جایی مسافرین همکاری لازم را داشته باشند.


رسولی به مدیران مناطق تاکید کرد تا علاوه بر ایفای تعهدات خود به نحو احسن، نهایت همکاری با سایر نهادها به منظور مدیریت شرایط بحران را داشته باشند.


مدیرعامل راه‌آهن همچنین به مدیران ستاد تصریح کرد: وظیفه مدیران ستاد پشتیبانی کامل از مناطق راه‌آهن به خصوص مناطق همجوار شهرهای سیل‌زده است و باید از آمادگی کامل برای مهیا کردن امکانات مورد نیاز مناطق برخوردار باشند.


گفتنی است در این بازدید مدیرعامل راه‌آهن ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات مسافری و باری ایستگاه راه‌آهن تهران از زحمات همکاران زحمتکش راه‌آهن که در ایام نوروز مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، قدردانی و به آنان خداقوت گفت.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته