دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1398 - 10:34
وزیر کشور:

هماهنگی دستگاه‌ها موجب موفقیت عملیات رفع آبگرفتگی گلستان شد

وزیر کشور با بیان اینکه هماهنگی دستگاه‌ها موجب موفقیت عملیات رفع آبگرفتگی گلستان شد گفت: حادثه تلخ آبگرفتگی شهر آق‌قلا و عملیات پاکسازی این شهر تجارب جدیدی بود.
کد خبر : 370501
4bn479d29f8ef3z4ga_800C450.jpg

به حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی پس از دریافت آخرین گزارش‌های عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیل‌زده از هماهنگی کامل تمام نیروهای امدادرسان اعم از دولتی و نظامی و مردمی تقدیر و تشکر کرد.


رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آبگرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به‌ویژه شهر آق‌قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است و به‌زودی شاهد پایان آن خواهیم بود گفت: در این اقدام ملی تمامی دستگاه‌های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیروهای نظامی وارد عرصه خدمتگذاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.


قائم مقام رئيس شورای عالی مديريت بحران کشور افزود: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر آق‌قلا و عملیات پاکسازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران‌ها ایجاد کرده است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته