دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1398 - 10:18
در ماه فروردین صورت گرفت؛

اختصاص یک‌ روز حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرگز به سیل‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز اظهار کرد: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان اختصاص یافت.
کد خبر : 370494
_ALI2120.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرگز، مجید محمدنژاد روز گذشته در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با محور کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان اعلام کرد: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز برای کمک به مردم سیل‌زده شهرهای گمیشان و آق‌قلا اختصاص پیدا کرد.


وی افزود: کاهش آلام آسیب‌دیدگان سیل وظیفه‌ای همگانی است و هر کس به هر طریقی که می‌تواند به مردم سیل‌زده کمک کند.


رئیس واحد بندرگز تصریح کرد: از زمان آغاز سیل در شهرهای استان گلستان،کمیته‌ای متشکل از اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان بسیجی تشکیل شد و با امدادرسانی و تهیه مایحتاج ضروری سیل‌زدگان به کمک آنان شتافتند.


 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز خاطرنشان کرد: بنا به پیشنهاد جمعی از استادان و کارکنان و رضایت دانشگاهیان مقرر شد یک روز از حقوق فروردین استادان و کارکنان به تهیه اقلام مورد نیاز و ضروری سیل‌زدگان اختصاص پیدا کند و روزهای آینده به مناطق سیل‌زده ارسال شود.


محمدنژاد افزود: تعداد بیش از ۱۸۰۰ بطری آب معدنی از سوی یکی از دانشجویان نیکوکار واحد بندرگز برای ارسال به شهرهای سیل‌زده به کمیته کمک‌رسانی دانشگاه تحویل شد که روزهای پنج‌شنبه و جمعه به شهرهای گمیشان و آق‌قلا ارسال خواهد شد.  


رئیس واحد بندرگز اظهار کرد: به همت جمعی از استادان،کارکنان و دانشجویان نیکوکار تعداد بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم، روزهای اخیر تهیه و با حضور کارکنان دانشگاه در شهر سیل‌زده گمیشان توزیع شده و در نظر است تا چند روز آینده نیز غذای گرم در بوفه دانشگاه تهیه و به محل اسکان سیل‌زدگان ارسال شود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته