«شش قهرمان و نصفی» یک شروع خوب برای فرهنگ سازی «رونق تولید» است
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی سیما، حمیدرضا فولادگر و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به نمایش سریال «شش قهرمان و نصفی» در ایام نوروز 98 از شبکه پنج سیما، با تمجید از داستان این سریال اظهار داشت: در رابطه با موضوع «رونق تولید» و حمایت از کالای ایرانی باید در کنار همه اقدامات دیگر، فرهنگ سازی نیز بشود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در توضیح این مسئله گفت: برای رونق تولید، در عین حال که از دولت و مجلس انتظار میرود که زیرساختهای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار را فراهم کنند، از دستگاههای فرهنگی نیز انتظار میرود در فضای عمومی جامعه به صورت هنرمندانه و موثر تبلیغ و فرهنگ سازی کنند.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ادامه داد: یکی از بهترین راههای فرهنگ سازی، استفاده از ابزار هنر بویژه هنر هفتم و تلویزیون است که تاثیر آن عمیقتر و ماندگارتر از سایر روشها است.
فولادگر تصریح کرد: سریال «شش قهرمان و نصفی» تلاش میکند تا با یک بیان ساده و با مخاطب قرار دادن نسل کودک و نوجوان، معنا و مفهوم رونق تولید و حمایت از کارگر ایرانی و اهمیت آن را به تصویر بکشد.
وی با بیان اینکه دوران مدرسه و سنین کودکی و نوجوانی بهترین دوران برای تربیت پذیری است، خاطرنشان کرد: در دنیا نیز بر اساس همین اصل، به الگوی «مدارس کارآفرین» پرداختهاند تا از کودکی، مسئله تولید ملی و کارآفرینی را برای افراد نهادینه کنند.
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی اظهار کرد: سریال «شش قهرمان و نصفی» یک شروع خوب و تحسین برانگیز برای فرهنگ سازی رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی از سوی رسانه ملی است که باید بخاطر آن، از برنامه سازان و مدیران صدا و سیما تشکر کنیم.
فولادگر تأکید کرد: اگر با این روشهای هنری بچهها را با اهمیت تولید ملی و کارآفرینی آشنا کنیم، تاثیر عملی آن در سنین بالاتر بسیار ماندگارتر خواهد بود.
انتهای پیام/4104/
انتهای پیام/