دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1398 - 15:44
فیروزفر:

محموله کمک‌های دانشگاه آزاد زنجان راهی مناطق سیل‌زده می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: نخستین محموله کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان روزهای آینده به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران ارسال می‌شود.
کد خبر : 370343
636812377273623909.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به وضعیت هم‌وطنان سیل‌زده کشورمان گفت: با توجه به خسارت‌هایی که سیل به هم‌وطنان در استان‌های گلستان و مازندران وارد کرد ستاد کمک‌های مردمی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با محوریت مرکز استان تشکیل شد تا راه‌های کمک به آسیب دیدگان موردبررسی قرار بگیرد.


وی ادامه داد: به همین منظور ستادی متشکل از تشکل‌های دانشجویان ، اساتید و کارکنان تشکیل و مقرر شد با جمعیت هلال‌احمر هماهنگی‌های لازم صورت گیرد که این تشکل‌ها با مشارکت هلال‌احمر کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را جمع‌آوری می‌کنند.


دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به تأکیدات رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان، کمیته‌ای بدین منظور در مرکز استان زنجان و سایر واحدها تشکیل شده است و مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.


فیروزفر افزود: کانون دانشجویی امام حسن مجتبی(ع) طی روزهای گذشته حدود ۳۵ میلیون ریال از طریق خیرین زنجانی جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده ارسال کرده است.


وی همچنین از جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانشگاهیان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ میلیون ریال از طریق تعدادی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان جهت کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران جمع‌آوری شده است‌.


فیروزفر در پایان بابیان آمادگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان برای کمک به سیل‌زدگان کشور افزود: یک روز از حقوق فروردین‌ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به‌صورت داوطلبانه به سیل‌زدگان اختصاص می‌یابد.


انتهای پیام/4122/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته