دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1398 - 19:37
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

درخواست بسیج کارکنان دانشگاه آزاد گلستان از واحدهای کشور

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد گلستان از تمام واحدهای دانشگاه آزاد کشور درخواست کرد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را مستقیم به دانشگاه آزاد گرگان ارسال کنند.
کد خبر : 370308
IMG_20190331_194312_108.jpg

پرویز کمالی در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به منطقه سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان گفت: در روزهای اولی که سیل در منطقه آق‌قلا و گمیشان اتفاق افتاد به‌سرعت ستاد بحران و ستاد مقابله با سیل در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تشکیل شد و بر اساس نیازسنجی‌های صورت‌گرفته اقلام مورد نیاز سیل‌‌زدگان با استفاده از کمک‌های مالی کارکنان و اساتید و همچنین بودجه دانشگاه واحد گرگان در بین آنان توزیع شد.


وی با تشکر از حمایت‌های مالی و معنوی سازمان مرکزی و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اگر حمایت‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری‌های شبانه‌روزی ریاست دانشگاه آزاد گلستان نبود در روزهای اول این بحران با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شدیم.


مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان با اشاره به پیشنهاد سازمان مرکزی به واحد‌های سراسر کشور برای ارسال کمک‌های مادی و غیرمادی استان‌ها به واحدهای دانشگاه آزاد مناطق  سیل‌زده  گفت: با توجه به کمک‌های ارسالی از واحد‌های سراسر کشور به دلیل اینکه روزانه با کمبودهای متفاوتی مواجه هستیم امیدواریم کمک‌های مردمی به سرعت ارسال شود.


کمالی در خاتمه از تمام واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور درخواست کرد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را مستقیم به دانشگاه آزاد گرگان ارسال یا با شماره تلفن 09102112001 ریاست دانشگاه آزاد استان گلستان هماهنگی کنند.


انتهای پیام/4076/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: آق قلا سیل سیل زده
ارسال نظر
هلدینگ شایسته