دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1398 - 23:02
نسیمی در گفتگو با آنا خبر داد:

اهدای بخشی از حقوق کارکنان دانشگاه آزاد گلستان به سیل‌‌زدگان

معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه آزاد گلستان از اهدای بخشی از حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد این استان به سیل‌زدگان خبر داد.
کد خبر : 370261
IMG_20190329_212025_660.jpg

سورنا نسیمی در گفتگو با خبرنگار اعزامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به منطقه سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان در خصوص عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در مناطق سیل‌زده گفت: از اولین روزهای وقوع سیل در آق‌قلا ستاد مقابله با سیل و کمیته بحران را تشکیل دادیم تا بتوانیم به سرعت به افراد سیل‌زده خدمت‌رسانی کنیم.


وی افزود: با این حال پس از صدور دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تسریع در کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده، دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در ارائه خدمات به این افراد اقدامات خود را تسریع بخشید تا بتواند مرهمی بر آلام سیل‌زدگان باشد.


معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه با اطلاع‌رسانی به تمام همکاران در واحدهای استان برای آمادگی بیشتر جهت خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان توانستیم به سرعت مایحتاج و لوازم ضروری افراد سیل‌زده را فراهم کنیم، گفت: از همان روز اول و پس از نیازسنجی‌های صورت‌گرفته به این نتیجه رسیدیم که اقلام بهداشتی، البسه و همچنین پتو، حوله و لباس زیر بیشتر مورد احتیاج سیل‌زدگان است؛ بنابراین با استفاده از کمک‌هایی که اساتید دانشگاه‌ها، کارکنان دانشگاه آزاد و اعضای هیئت علمی انجام دادند و با استفاده از کمک‌های مردمی توانستیم تا حدودی این اقلام را خریداری کرده و توسط سپاه و گروه‌های امدادی به دست سیل‌زدگان برسانیم.


نسیمی با بیان اینکه کارکنان اساتید و اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گلستان بخشی از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اهدا کردند، گفت: روزانه به طور متوسط بیش از ۳۰۰ وعده غذای گرم میان سیل‌زدگان توزیع می‌شود، همچنین تمامی واحدهای استان آمادگی دارند تا در صورت نیاز سیل‌زدگان را در اماکن این دانشگاه اسکان دهند.


معاون توسعه منابع انسانی دانشگاه آزاد گلستان در خاتمه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تا زمانی که شرایط سیل‌زدگان به حالت عادی برگردد دوشادوش دیگر سازمان‌ها و نهادهای خدمت‌رسان در کنار مردم سیل‌زده آق‌قلا  و گمیشان خواهد بود.


انتهایانتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

برچسب ها: آق قلا سیل سیلاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته