دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1398 - 07:48

پانادیچ زودتر دروغ سیزده به‌در را گفته است

پیشکسوت تیم استقلال گفت: ایگور پانادیچ توهم زده و سه روز زودتر دروغ سیزده به‌در را برای پیروزی پرسپولیس در دربی گفته است.
کد خبر : 370188

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس امروز دربی 89 را برگزار خواهند کرد. نتیجه این دیدار جدایی از بحث‌های حیثیتی که مربوط به مصاف‌های گذشته این دو تیم پرطرفدار است در رسیدن به صدر جدول اهمیت زیادی دارد و هر تیمی پیروز این بازی شود، صدر جدول را تصاحب می‌کند.


محمد نوری در خصوص دربی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی آنا گفت: بدون تردید غیر از حساسیت‌ها و کری‌خوانی‌هایی که دربی سرخابی‌ها همواره به‌دنبال داشته است، این بار تیم برنده می‌تواند به صدر جدول برود. بنابراین این مسابقه دربی مهمی خواهد بود.


وی ادامه داد: پرسپولیس اگر برنده شود می‌تواند اصله بیشتری با دیگر مدعیان پیدا کند و استقلال هم با برتری در بازی امروز در رده نخست قرار می‌گیرد و شانس زیادی برای قهرمانی پیدا خواهد کرد. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و باتوجه به اینکه بهترین بازی‌های ایران را برگزار می‌کنند، تصور من این است که شاهد یکی از زیباترین بازی‌های دو تیم اول ایران خواهیم بود.


پیشکسوت تیم استقلال درباره اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای برتری در دربی 89 را دارد، اظهار کرد: نتایج استقلال در نیم‌فصل دوم از پرسپولیس بهتر بوده و این موضوع شانس برنده شدن این تیم را افزایش داده است. آیاندا پاتوسی، گادوین منشا  و اسماعیل گونکالوس قدرت استقلال را مضاعف کردند و به‌همراه سایر بازیکنان می‌توانند مانع برتری پرسپولیس شوند.


وی افزود: قدرت تهاجمی استقلال بهتر از پرسپولیس است و اگر بازیکنان این تیم در خط دفاعی عملکرد بهتری داشته باشند، تصور من این است که عروسی در کوچه تیم وینفرد شفر باشد. من حدس می‌زنم که استقلال دو بر یک پیروز شود چرا که خط هافبک این تیم بهتر از پرسپولیس بوده و در تعداد گل‌های خورده و زده هم آمارها به سمت استقلال سنگینی می‌کند.


نوری در مورد اینکه ایگور پانادیچ مربی پرسپولیس گفته استقلال تیم دوم ایران است، تصریح کرد: این مربی کروات پرسپولیس توهم زده است. او شنیده که در ایران دروغ سیزده به‌در داریم ولی نمی‌داند این دروغ را روز سیزدهم می‌گویند نه اینکه سه روز زودتر چنین دروغی را مطرح کرد. عناوین استقلال از پرسپولیس بیشتر است و این تیم همیشه برتر و اول خواهد ماند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته