دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علوی فاضل در گفت‌و‌گو با آنا:

اجلاس شورای مرکزی تجلی خرد جمعی برای رسیدن به اهداف بلند دانشگاه است

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به برگزاری شصت و نهمین اجلاس شورای مرکزی این دانشگاه اعلام کرد: از واحد‌های دانشگاهی انتظار می‌رود خود را با اهداف بالادستی هماهنگ کنند، زیرا این اجلاس تجلی خرد جمعی برای رسیدن به اهداف بلند دانشگاه است.
کد خبر : 3701

مجتبی علوی فاضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ‌اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه روشن دستاوردهای راهبردی است که از سوی ریاست دانشگاه برای هیات رئیسه و واحدهای دانشگاهی ترسیم می شود.


وی با بیان اینکه این اجلاس مسیر حرکت دانشگاه را مشخص می‌کند، خاطرنشان کرد: ارائه راه حل و پیش بینی مشکلات دانشگاه بر اساس راهبرد‌های منطقی و اساسی را مد نظر قرار داده‌ایم.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اینکه برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی هدفمند است، تاکید کرد: این موضوع نوید بخش حرکت دانشگاه به سمت حرکت علمی و آکادمیک و بر اساس واقعیت‌های موجود است.


وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نقش خود را در فعالیت‌های اصلی از جمله توسعه علم و فناوری، توسعه تحصیلات تکمیلی، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و توجه به فعالیت‌های فرهنگی ضروری می‌داند، ادامه داد: دانشگاه وظیفه خود را هماهنگ با نیاز جامعه می‌داند و این اجلاس پیام آور این جواب گویی به نیاز مردم است.


علوی فاضل با بیان اینکه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی منحصر به یک مجموعه، فرد و یا هیات رئیسه دانشگاه نیست، یادآور شد: مجموعه دانشگاه بالغ بر ۴۰۰ واحد و مرکز آموزشی باید با هم هماهنگ باشند تا این مجموعه عظیم بتواند به اهداف ترسیمی خود برسد.


وی با یادآوری اینکه این اجلاس را دارای برنامه و هدفی مشخص می‌دانم، خاطرنشان کرد: انتظارات و طراحی اهداف مدیریتی برای بدنه دانشگاه تعریف شده است، بنابراین از واحد‌های دانشگاه انتظار می‌رود خود را با اهداف بالادستی هماهنگ کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته