دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 شهريور 1394 - 08:40
در گفت‌وگو با آنا

بهنام احسان‌پور: نمی‌خواهیم داوران در آمریکا به نفع ما سوت بزنند، فقط عادلانه قضاوت کنند/ 4 کیلو اضافه وزن دارم

ملی‌پوش وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: داوران نمی‌توانند با قضاوت به سود حریفان مانع کسب 6 سهمیه المپیک ایران در مسابقات جهانی شوند.
کد خبر : 37009

بهنام احسان پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به گذراندن چند مرحله اردو پس ار مسابقات انتخابی در خصوص آمادگی خود برای رقابت های جهانی لاس وگاس آمریکا اظهار داشت: «در آخرین روزهای اردوی پایانی هستیم. تمرینات سبکی را پشت سر می‌گذاریم و همانند دیگر بچه‌ها در رژیم هستم تا وزنم را کم کنم. 4 کیلو اضافه وزن دارم که ظرف روزهای باقیمانده به شرایط ایده‌آل می رسم. در کل شرایط بسیار مساعدی دارم و آماده رقابت با حریفانم هستم.»


وی در مورد رقبای مهم خود در رقابت‌های جهانی و اینکه چقدر به قرعه خوب امیدوار است، بیان داشت: «کسی که هدفش کسب مدال طلای المپیک است نباید به قرعه فکر کند. نه اینکه قرعه خوب تاثیری نداشته باشد اما زیاد به این مساله فکر نمی‌کنم. به نظرم کشتی گیران روسیه، آذربایجان، آمریکا و گرجستان که جدی‌ترین رقبای من در رقابت های جهانی هستند، در هر جای جدول که به من برخورد کنند برای قهرمانی باید از آنها عبور کنم. با وجود اینکه امسال اولین سالی است که در رده بزرگسالان مسابقات جهانی شرکت می کنم اما آماده‌ام تا یکی از 6 سهمیه ایران برای مسابقات المپیک را کسب کنم.»


آزادکار 61 کیلو تیم ملی در خصوص داوری ها و اینکه این موضوع چقدر می تواند در کسب سهمیه های ایران ایجاد مشکل کند، تصریح کرد: «متاسفانه قضاوت داوران در رقابت های کشتی همیشه به ضرر ایران بوده است. ما انتظار این را نداریم که داوران در آمریکا به نفع ما سوت بزنند بلکه می خواهیم قضاوت ها عادلانه باشد. با این حال من و دیگر ملی پوشان آماده رقابت با حریفان خود هستیم چرا که باورمان این است که ایران در تمامی اوزان المپیکی سهمیه ورود به برزیل را به دست خواهد آورد. ما تیم جوانی داریم و حواس مان هست که با اشتباهات داوران به سود رقبا تمرکزمان به نریزد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: بهنام احسان پور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته