دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1398 - 13:55
سرپرست دانشگاه آزاد شاهین‌شهر:

خانواده شهدا عامل ایجاد بستر لازم برای قهرمان‌پروری هستند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌ شهر گفت: خانواده شهدا عامل ایجاد بستر لازم در جامعه اسلامی برای قهرمان‌پروری و شهادت‌طلبی هستند.
کد خبر : 369988
20190317_102604.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهین‌شهر، مسعود نصری صبح امروز در جمع خانواده شهیدان والامقام با گرامیداشت رشادت‌ها و دلیری شهیدان مدافع وطن و حریم ولایت گفت: خدا را شاکریم که فرصتی به دست آمد تا بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کرده و در برابر صبر، ازخودگذشتگی و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سر تکریم فرود آوریم.


وی افزود: جهاد در راه خداوند و نوشیدن شربت گوارای شهادت از بالاترین اجرها به‌شمار می‌رود و ملت شهیدپرور ایران اسلامی با آموختن هنر شهادت همیشه سربلند بوده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر خانواده شهدا را عامل ایجاد بستر لازم در جامعه اسلامی برای قهرمان‌پروری و شهادت‌طلبی دانست و تصریح کرد: خانواده شهدا با اجابت امر الهی مبنی بر جهاد در راه خدا و با ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و جور ظالمان و متجاوزان به اموال و انفس به‌فرمان الهی لبیک گفتند که این ایثار نزد خداوند اجر بالایی دارد.


نصری، شهیدان را مشعل فروزان و شمع پرفروغ بشریت برشمرد و اظهار کرد: حماسه پرشور دفاع از وطن و دفاع از حریم ولایت و صحنه‌های رشادت و ایثار رزمندگان اسلام آنچنان پرشکوه و باعظمت است که قابل توصیف نیست.


وی افزود: باعث افتخار است که خداوند توفیق حاصل فرمود تا بار دیگر بتوانیم در محضر خانواده معظم شهدا و جانبازان درس ایثار، فداکاری و مجاهدت را بیاموزیم.



به گزارش آنا، در این دیدار به‌رسم ادب و اکرام با اهداء لوح سپاس توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، با ادای احترام، از همت و تلاش‌های خانواده معظم شهدا و جانبازان برای خلق حماسه مجاهدت فی سبیل الله و تربیت فرزندان والامقام که باعث عزت و عزمت جمهوری اسلامی ایران شده است، قدردانی شد.


انتهای پیام/4122/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته