دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1394 - 12:53

مدیرعامل پرسپولیس فردا انتخاب می‌شود/ طاهری تنها گزینه روی میز

جلسه هیات مدیره پرسپولیس در حالی قرار است فردا برگزار شود که انتخاب مدیر عامل و اسپانسر در دستور کار این جلسه قرار دارد .
کد خبر : 36996

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مدیرعامل جدیدی را پس از حمیدرضا سیاسی انتخاب کند تا صندلی مدیرعاملی این باشگاه همچنان خالی باشد. اواسط لیگ چهاردهم، سیاسی که در یک کودتای خاموش علیرضا رحیمی را از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته بود به خاطر مسائل حاشیه‌ای که برای باشگاه ایجاد کرده بود، به زندان افتاد و سرخ پوشان رسما بدون مدیرعامل شدند.


در حالی که زمانی نزدیک به 10 ماه از آن روز می گذرد هنوز باشگاه پرسپولیس مدیرعامل ندارد. در این مدت فعل و انفعالات مختلفی در مدیریت سرخ ها صورت گرفته اما هیچ کدام به حضور مدیرعامل منجر نشده است. محمدحسین نژادفلاح پس از اینکه یک ماهی باشگاه مدیرعامل نداشت با سمت قائم مقام باشگاه هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و اتفاقا با برکناری حمید درخشان و آوردن برانکو ایوانکوویچ جایگاه مناسبی در میان هواداران پیدا کرد.


اما در پایان لیگ چهاردهم پرونده نژادفلاح هم در پرسپولیس بسته شد و با نظر هیات مدیره جدید پرسپولیس علی اکبر طاهری تا مشخص شدن مدیر عامل پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب و معرفی شد .


حالا که دو ماه از آغاز لیگ برتر گذشته بحث انتخاب مدیرعامل برای باشگاه پرسپولیس دغدغه بسیاری از فوتبال دوستان به خصوص هواداران و علاقمندان به این تیم شده است. در همین رابطه محمدرضا زادمهر یکی از اعضای هیات مدیره سرخ پوشان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «فردا در جلسه هیات مدیره مشخص می شود که چه کسی مدیرعامل باشگاه خواهد شد. ما در این جلسه ضمن تعیین مدیرعامل باشگاه، در خصوص تعیین اسپانسر و همچنین پول پرداختی به حساب هر بازیکن در روز دوشنبه صحبت خواهیم کرد.»


در شرایطی قرار است فردا مدیرعامل پرسپولیس تعیین شود که هنوز هیچ فردی، رقیب علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه برای تصدی پست مدیرعاملی نشده است. البته مشخص شدن اسپانسر می تواند نقش مهمی در انتخاب مدیرعامل باشگاه داشته باشد.


به گفته مصطفی قنبرپور مشاور طاهری و مربی پرسپولیس، انتخاب سرپرست پرسپولیس به سمت مدیر عاملی این باشگاه قطعی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته