دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1398 - 11:25
جهانگیری:

دولت تا مرحله بازسازی در کنار مردم سیل‌زده خواهد بود

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دولت در مرحله بازسازی مناطق سیل‌زده از طریق اعطای کمک‌های بلاعوض مردم را در بازسازی خانه‌های خود مورد حمایت قرار خواهد داد.
کد خبر : 369620
153466625478550500.jpg

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری صبح امروز 4 فروردین در جریان سفر به استان مازندران، با حضور در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ، به‌همراه وزیر جهاد کشاورزی، وزیر نیرو، استاندار و جمعی از مدیران از این روستای سیل‌زده بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مردم ساکن این روستا قرار گرفت.


وی همچنین با حضور در خانه‌های سیل‌زده این روستا، ضمن ابراز همدردی با مردم از دغدغه‌ها و مطالبات آن‌ها مطلع شد.


معاون اول رئیس‌ جمهور همچنین در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز همدردی با مردم سیل‌زده استان مازندران، خاطرنشان کرد: باید خدا را شکر کنیم که میزان تلفات و خطرات جانی نسبت به بزرگی این سیل بسیار کم بوده اگرچه آسیب‌رسیدن حتی به یک نفر هم برای دولت ناراحت‌کننده است.


جهانگیری افزود: پس از خروج آب از منازل مردم فرصت بازسازی فراهم می‌شود و دولت از طریق وام‌های قرض‌الحسنه و کمک‌های بلاعوض مردم را در بازسازی خانه‌های خود مورد حمایت قرار خواهد داد.


معاون اول رئیس‌ جمهور پس از بازدید از روستای سیل‌زده تالارپشت، از عملیات بازسازی و احداث پُل رستم در شهرستان قائم‌شهر که در جریان سیل تخریب شده نیز بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و برنامه زمان‌بندی تکمیل این مسیر قرار گرفت.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته